Stránka 1 z 2

zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 15.03.2010 11:10
od jirka.zc
Zdravím všechny a musím se podělit tentokrát se "závadou konstruktérů" a to , když jsem včera poprvně myl vendíka, tak po splachování přední kapoty jsem zjistil, že je v motoru všechno dost mokré. Když jsem to skoumal kudy, přišel jsem na neutěsněnou mezeru mezi kapotou a rámem. Budu to muset rychle vyřešit nalepením nějaké vhodné těsnící gumy, jako to mívají některá auta, "soudruzi z KOREE udělali někde chybu" nebo šetří. A to jsem to splachoval jenom kýblem, až vezmu hadici ..... no nazdar. Elektronika okolo motoru a na něm ....bojim, bojim....... Máte už někdo tu samou zkušenost ???? :shock: :kia:

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 15.03.2010 11:44
od loty
Najprv o tom pisali na fore v NL, ze zateka do batozinoveho priestoru.... ale vraj vo vyrobe doklepli plechy.... ale do motora?... tak to je huste....

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 20.03.2010 18:14
od runis
Tak o tom motoru nic nevím a jsem docela z toho vylekaný! Už mám Vengu taky objednanou a začínám se bát, jestli to byla dobrá volba. Každou chvíli něco špatně. Ten kufr to vím od kamaráda co dělá v Nošovicích. Ale už to má být odstraněné, prováděli úpravu na raznicích, aby tam byl větší rantl a nezátekalo tam. Tedy tak nějak to říkal. Ale už to má být OK.

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 20.03.2010 18:15
od runis
Jirko prosím tě, kde do toho motoru přesně zatékalo?

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 21.03.2010 09:47
od jirka.zc
Runisi buď v klidu, každé nové auto má a bude mít vždy nějaké chybičky, tohle jsou zatím tzv. "mouchy", horší by bylo, kdyby zlobily třeba agregáty nebo podvozek a tak. Včera jsem jel prvně delší jízdu než 30 km a je to velmi pohodlné a na ovládání příjemné auto tak jak se mi jevilo po zkušebních jízdách před koupením. :D Zatím zajíždím podle pokynů výrobce a snažím se držet otáčky okolo 3000 tak jak doporučují v prvních 1000 km. Je to na 1.4 naftu 66 kW docela nezvyk, jezdím prakticky na 4 a 5, na 6 to moc v běžném provozu nejde. :o Přesto byla spotřeba 5,6. Jo a k tomu zatékání, jak již jsem psal,poprvně jsem to myl kýblem a pak jsem půl kýble chrstnul proti masce a kapotě, tak zřejmě skulinou pod kapotou to tam prošlo. Včera jsem myl normálně hadicí a dával jsem si pozor a bylo to docela v pořádku, tak uvidíme dál, co to bude dělat. :shock: :kia: :CZ:

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 21.03.2010 10:36
od runis
Ok Jirko. Dík za uklidnění. :-)

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 21.03.2010 14:26
od buggy
Tak auto mam umyte uz aj ja. Nie sice mojou zasluhou, ale umyte je a mozem povedat, ze sa mi voda nedostala nikam, kde nemala. Inak, bol som v servise ohladom zvolavania kvoli pasom a uz tam mam ten plastovy zazrak. Je cierny, skoro ho nevidno, tak mi neprekaza. Ked uz som tam bol, tak mi auto v servise rovno umyli. Normalne vystriekali hadicou, na Panonskej maju jednu miestnost aj na to vyhradenu. Dokonca mi to robil predajca a rovno v saku. Kedze mi robil problem aj telefon s parovanim na BT, tak mi aj to znovu nahodili.
Uz sa mi bohuzial stalo viackrat, ze mi sice auto vravi, ze sparovane vsetko je, ale v telefone nevidim ikonku auta a neprenasa mi to zvuk. Cize nepocujem ani zvonenie ani hovor a opacne. Pritom cez volant mozem cislo vytocit aj hovor polozit. Neprisiel som na to, preco to par dnoch spravi. Dalsou urovnou je, ze sa telefon uz nesparuje vobec. Ked to cele nahodim po case znovu, tak to zas niekolko dni ide.
Telefon mam Nokia E51. Ine som neskusal.
Auto inak OK, vsetko ide v podstate ako ma. Vcera som prvykrat siel na 130km a motor uz pocut, ale tak pekne...
Otacky ma moj benzin 1,6 3000 pri rychlosti 105km. Pri 130km je to zhruba 3800 ot.
Este odpoved na vyhrievanie sedadiel. Nie je to problemove, vykuri stolicku rychlo a dost silno, nie je to prijemne na dlho, ale zas sa to kludne moze za par minut vypnut. Asi sa ratalo s tym, ze sa to zapne, ked je velka zima a ludia su teda aj dost poobliekani. Ja to mam zapnute cca 3-5 a staci to. Potom je uz aj v aute teplo, aj krize su uz rozohriate.

Zatial tolko, musim ist kojit :)

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 19.04.2010 00:11
od Slowrider
Musím se také podělit. Myl jsem auto na myčce vapkou a v motoru jsem měl celkem velké mokro, takže nějaká výrobní chyba tam bude. Otázka je, jestli to mám řešit v servisu nebo jestli to ničemu nevadí.

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 10.05.2010 15:05
od Tomík
Zdar,
plný souhlas. Myju lehce wapkou. Při prvním mytí jsem se zhrozil, jako kdybych projel brodem. :thd: Při dalším mytí jsem si dával pozor (mytí pouze kolmo atd.), ale nic platný, v motoru vody jak na záplavách. Budu muset asi řešit nějaké to těsnění.

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 01.04.2012 16:57
od branor
Dnes som dal pod prednu cast kapoty silikonovy pas ako tesnenie, aby voda neprskala na motor ci uz pri umyvani alebo jazde v silnom dazdi...
Prierez tesnenia štvorec, farba biela, veľkosť v mm 10x10x1000 lepene montaznym lepidlom.
V prednej casti pekne prilieha, pri otvarani kapoty nezavadzia pri odhaknuti poistky...
Foto pridam ak bude zaujem...

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 01.11.2012 12:12
od twingoman
Zdravim,
mam novu Vnegu, vyrobenu na Slovensku. Pozrite sa, ako kvalitne dokazu zamestnanci zlicovat prednu kapotu s naraznikom.
Zatial mi do motoroveho priestoru nezateka, ale mozno je to len otazka casu.
Obrázek

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 01.11.2012 13:42
od tomasisko
vnutri mas gumene dorazy ktore treba viac dosrovbovat, mozno pomoze

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 01.11.2012 20:23
od Beda
Todle se da jeste dostelovat, ale u cee'du mne zarazilo, jak mi dost precuhovala hauptna pres naraznik a samozrejme, ze ne rovnomerne :huh:

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 01.11.2012 21:19
od twingoman
Tomasisko, dik, ked prestane prsat, skusim, co sa s tym da robit.
Vyzera to tak, ze vystupna kontrola v KIA mala prave kafe pauzu, ked bola moja Venga na rade. Prikladam foto rozdielu spar na pravom a lavom svetle. Spara medzi kapotou a lavym svetlom takmer neexistuje. Funkcne to neprekaza, ale je to hanba, ze taketo nieco pustia von.
Obrázek

Re: zatékání do motorového prostoru

PříspěvekNapsal: 03.11.2012 08:07
od twingoman
Doladenie gumenych dorazov nepomohlo. Vyzera to tak, ze krivy je predny naraznik, nie kapota.
Cakam, ako sa k tomu vyjadri predajca.