Čaute, je toto na vymenu termostatu ci nie? trasa asi 13km a cesta tam coz je mierny kopcek dohora sa motor zohreje na 85stupnov asi po 5km... a potom teplota ide plus minus 1 az 2 stupne... to by bolo este v pohode... ale pri ceste spat coz je mierny kopcek dole sa uz auto uplne nezohreje a teplota bola okolo 75stupnov zohrialo sa az v meste na "rovinke" coz je asi 11km od startu .. je to vidno na grafoch... termostat by sa mal otvarat ak dobre citam az pri 82 stupňov a plne otvorenie je pri 95... motor je 1,6cvvt beznin 2012... je to normalna funkcia ci termostat je kusok pootvoreny? dakujem
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Keďže auto nemá ukazovateľ teploty motora, používam čínsky prídavný palubný PC priamo do OBD zásuvky a teplota motora za prevádzky či zima,leto sa hýbe medzi 81-84C,za prevádzky nikdy neklesla a vystúpila nad hodnoty čo som uvádzal iba v státí kolóne,kedy sa zapína vetrák som si ani nevšimol lebo ho není počuť,teda aspoň som si to z kabíny nevšimol,len po otvorení kapoty som videl zať sa krúti.
ano overil som si uz ze teplota okolo 82 je spravna neviem prislo mi to malo keďže termostat sa zacina otvarat len pri 82 a plne otvorenie ma tusim 92 ci 95 preto ma to miatlo a este ma miatlo ze auto nedosiahlo teplotu 82 po 12km ktora je bud rovinka alebo mierny kopcek dodola
Včera z poobednej šichty som to otestoval ,teplota motora -3C z OBD,teplot a vonkajšia na palubnom PC -4C, prevádzková teplota 82C dosiahnutá po 3.5 km, ventilátor kúrenia na prvý stupeň, takže 12 km je veľmi veľa,to tak pre dizel.