Stránka 1 z 1

EGR ventil -zaslepení?

PříspěvekNapsal: 20.05.2015 18:31
od runis
Co to udělá s motorem?

http://www.ebay.com/itm/49-EGR-valve-bl ... 35&vxp=mtr

Záslepka EGR ventilu. Myslím, že to lépe pojede (nevím zda to poznám) a nebude to cpát zpět spálené plyny do sání. Ale co na to řídicí jednotka atd. Má s tím někdo zkušenost? Na starých benzínech to bylo prý k dobru, ale to mám jen načteno.

Re: EGR ventil -zaslepení?

PříspěvekNapsal: 20.05.2015 20:32
od Prokeš
Jen pro upřesnění od 1.1. 2016 budou při technické kontrole kontrolovat a to že napíchnou i řidíci jednotku a tímto zjistí Zaslepení EGR ventilu,odstranění filtru pevných částic,katalyzátoru,vím to od známého dělá tam,tak mu říkám že se to dá vymazat než tam pojedu a on že mně pošle se projet na 20 minut a pak přijeď znovu takže asi neojebeš ,bude hůř a asi dost šáhnou lidi do šrajtofle pro penízky,píšu to proto kdo kupuje tetka ojeté auto tak si to zkontrolujte, jináč ano funguje to v pohodě a záslepku si uděláš sám kousek plechu a upravíš to na tvar co potřebuješ,čau

Re: EGR ventil -zaslepení?

PříspěvekNapsal: 20.05.2015 21:05
od runis
Tož to bych čekal, že před emisema demontírovať. Ale co to dělá, jak to poznám, je to k čemu? Teda mimo toho, že to necpe ***.y zpět do motoru. No ten PDF je fakt maras! Na *** to je a ani ekologii to neprospěje. A nový....ani se neptám co to stojí a kdy ho budu muset měnit. Nj naftu už asi nikdy...vzhledem k nákladům. Navíc tady ta ani se spotřebou se moc nepochlapila. :-( Ta záslepka...jen jsem zvědavý šťoura... :-)

Re: EGR ventil -zaslepení?

PříspěvekNapsal: 26.04.2016 08:38
od runis
Tak jsem zkoušel zaslepení EGR, ale u otce na Chevrolet Lacetti 1,6. Nooo to teda jelo o dost lépe!!! Každopádně nevyskočila ani žádná hláška Check, takže OK. Jenže na Venze to prý vyskočí. :-( Musím zjistit v servise co a jak. :-)

Re: EGR ventil -zaslepení?

PříspěvekNapsal: 26.04.2016 11:32
od Berka
U některých aut to systém opravdu nepozná, u některých s pneumatickým ovládáním již ano, a u elektronického ovládání EGR ventilu je to jasné. Způsob jakým to některé ŘJ poznají je jednoduchý. Jakmile dá povel k otevření EGR ventilu, musí zároveň dojít ke snížení průtoku čerstvého vzduchu, protože celkový objem je stále stejný. Pokud nedojde ke snížení průtoku čerstvého vzduchu, znamená to, že nedošlo k otevření EGR ventilu (nebo něco brání průchodu plynů do sání). Osobně nejsem zastánce EGR systému- mimo snížení emisí (teploty hoření) nepřináší nic dobrého. Jak známo, ke spalování je potřeba kyslík (čím více tím lépe- můžeme přidat i více paliva) a pokud část vzduchu (kyslíku) nahradíme spalinami, nemůžeme očekávat nějaký slušný výkon.
Osobně jsem měl zaslepené EGR na Citroenu Xsara 2.0HDi několik let, tchán na Opel Vectra 2.0i a kamarád má zaslepené EGR na Patrolu 3.0 TDI. Vše bylo bez problému. Dnes to tak jednoduché nebude.

Re: EGR ventil -zaslepení?

PříspěvekNapsal: 25.05.2016 22:38
od flinta
Pod ventil je třeba vyrobit zaslepovací podložku v níž je místo pro chod uzavíracího pístku, tedy ventil musí být funkční, ŘJ vyhodnocuje pouze dva stavy, otevřeno - zavřeno. Takto to provozuji na Oplu Merivě _ má dvě sondy_ 1.6 již 5 roků, technickou to prochází v pohodě, protože jednotka nehlásí žádné chyby.