Potvrzuju, že i u Ceeda to je tak. Je to nepoužitelný, ale hlavně že má výrobce možnost napsat, že to má asistenta řazení. Hned po koupi jsem s tím jel na reklamaci a tam mi vyjeveně řekli, že "oni to tak mají taky, tak to závada není".
Co mě zaráží - proč to dávají i nadále do nových typů aut? Když o tom přece musí vědět? V mém případě to ukazuje o stupeň méně než je potřeba v tu chvíli a chce to tam cpát pětku už od 70 km/h a vůbec to nerespektuje, jestli se motor roztáčí nebo jestli jeho otáčky klesají (při jízdě do kopce na čtyřku). Podřadit mi to ukázalo za ten rok co Kiu mám cca 3x, dvakrát asi čtvrt vteřiny před tím, než to chcíplo..... opravdu to je paskvil. To by mně zajímalo, jestli jde o "vlastnost" nebo o "závadu" podle mého jde o laxnost výrobce.
Je to stejný jako byste si koupili skříň a dveře k ní přilepili izolačkou. Samozřejmě izolačkou
Kia Ceed 1.4 SW, 66Kw. Béžový ďábel (LPG/benzín)