Stránka 1 z 1
Proměnlivost posilovače řízení FLEX

Napsal:
28.10.2013 23:01
od Mareman
Jedna z věcí kterou nějak neumím u nového Carense ocenit, případně prostě nevím zda vůbec funguje, je volba režimu posilovače řízení. Posilovač by měl být proměnlivý i bez přepínání režimů, jak jsem pochopil. Tzn. při parkování je otáčení volantu lehké, se stoupající rychlostí posilovač tuhne. Takto se mi chová i v režimu NORMAL, nemám potřebu ani při parkování režim měnit......je to navíc i zbytečné, protože nemám pocit, že by se u stojícího auta něco dělo při přepínání režimů. Abych se přiznal, ani při jízdě si funkcí nejsem moc jistý ani při krajních volbách COMFORT/SPORT. Nefunguje mi FLEX nebo jde o malé rozdíly? Jaké máte praktické poznatky s přepínáním režimů a kdy je to nejvíc poznat?
Re: Proměnlivost posilovače řízení FLEX

Napsal:
28.10.2013 23:39
od snike
Prepinani rezimu Comfort-Normal-Sport poznas prave pri stani ci malych rychlostech. U meho auta je rozdil v rezimech jasne rozpoznatelny. Ja osobne jezdim v rezimu Sport.
Re: Proměnlivost posilovače řízení FLEX

Napsal:
29.10.2013 07:55
od HarvyM
Já to taky v pohodě poznám. Jde prostě víc ztuha a nebo víc zlehka. Půlroku jsem jezdil na Comfort, teďka půlroku jezdím na Normal. Normal je pro mě lepší.
Re: Proměnlivost posilovače řízení FLEX

Napsal:
29.10.2013 09:24
od Mareman
Takže když auto stojí na místě........tlačítkem změny režimu přepnu režim tak, že nechám na displeji požadovaný režim (nic nepotvrzuju), mám poznat při otáčení volantem změnu síly? V jakém rozsahu ? Tak že na Comfort točím malíčkem a na Sport takto s volantem nehnu?

Re: Proměnlivost posilovače řízení FLEX

Napsal:
29.10.2013 11:09
od KarelK
S volantem hneš vždy i když je to ve sportu a točíš na místě. Jde pouze o to vynaložit méně síly pri točení. Tak jak zde píšou každému to vyhovuje jinak. Osobně tomuto tlačítku moc význam nepřikládám. Rozdíl tam sice je, ale pro mne nijak zásadní a bez tohoto bych se klidně obešel.
Re: Proměnlivost posilovače řízení FLEX

Napsal:
29.10.2013 11:53
od mbiron
Comfort bych pouzil pri rizeni ve meste, parkovani kdy clovek toci volantem daleko vic. Normal asi pro bezny provoz a rezim Sport pro dojem vetsi odezvy a razantnejsi jizde.
Re: Proměnlivost posilovače řízení FLEX

Napsal:
29.10.2013 20:28
od pražák
Ze začátku jsem se s volantem taky pral

a jezdil s autem jak s ještěrkou. Ted jezdím dálnice sport,město normál

.Jinak máš pravdu že rozdíl je nepatrný,moje žena třeba sport vůbec nezapíná , bolej jí při řízení ruce.
Re: Proměnlivost posilovače řízení FLEX

Napsal:
30.10.2013 07:55
od dong
Ja sem po presedlani z Focusu (tam jsem mel nastaveny normal) okamzite nastavil sport, protoze ostatni mi prisly strasne preposilovane a nebyl sem vubec schopny s tim jet. Sice bych si asi casem zvykl, ale nez bych si zvykl, tak by to bylo zajimave

. A to nepocitam, ze sem ze zacatku porad auto honil po silnici, protoze odezva od kol skoro neni a ja byl asi castecne zvykly jezdit podle volantu.
Re: Proměnlivost posilovače řízení FLEX

Napsal:
30.10.2013 09:37
od Mareman
No, já mám upřímně řečeno pochybnosti o tom, že se mi vůbec režimy nějak přepínají

Pokud tam nějaký rozdíl je, pak je tak zanedbatelný, že ho prostě nevnímám. Já teda na ten NORMAL nemám problém ani s parkováním, pomalou ani rychlou jízdou......příjde mi to prostě akorát. Ale fungovat by to určitě mělo. Co jsem pochopil, FLEX mají až poslední generace Ceed/Carens?