Zasiahol som do citátu veľkými písmenami. Cez mobil to jednoduchšie nepoteším.
matísek píše:Čau....ak som to správne pochopil, tak zajtra ráno sadnem do auta, naštartujem, rozsvieti sa mi 22 stupňov, Auto a Sync... - UŽ TU BY TI MALO SVIETIŤ AJ A/C - vypnem autorežim a zase ho zapnem....pri opätovnom zapnutí autorežimu sa mi automaticky rozsvieti aj A/C (musí?) - PODĽA MŇA MUSÍ -...svietiť budú auto, sync a A/C, ale kompresor nebeží, lebo vonku je 14 stupňov...kompresor sa mi zapne, až keď vonkajšia teplota bude vyššia ako je nastavených 22 stupňov - ZAPNE SA TAK ČI TAK -..a tak mám auto nastavené na automatických 22 stupňov...čiže ak nesvieti A/C, tak kompresor sa nikdy nezapne ani v žiadnom "skrytom" režime - NEZAPNE - ...ak svieti A/C, tak to neznamená, že beží kompresor - NEZNAMENÁ - ..beh kompresora záleží od toho, kto alebo čo kontrólku A/C zapne, či autorežim, či vodič manuálne, tlačidlo odmrazovania, teplota atď - TOTO BY SOM POVEDAL INAK, NAPÍŠEM TO NIŽŠIE -...dúfam, že je to napísané správne...ďakujem
Takže takto. Po každom stlačení Auto, sa rozsvieti Auto, A/C a Dual.
Vodič môže vypnúť A/C. Ak vodič ručne A/C (resp. Dual) vypne - po ďalšom naštartovaní sa A/C resp. Dual nezapne..
Prečo vypínať A/C ? Buď šetríš spotrebu (neodporúča sa vypínať A/C, ale i ja vypínam sem tam). Alebo prichádzaš domov a zhruba 1 km pred cieľom vypneš A/C, aby sa vysušil výparník klimatizácie, aby sa v ňom nerobili plesne - typický smrad. Potom po ďalšom naštartovaní musíš A/C nezabudnúť zapnúť.
Ak svieti Auto a A/C, RJ klimatizácie si riadi chod kompresora. Kompresor si RJ zapne, aj keď je vonku chladnejšie ako tebou nastavená teplota. Prečo? Lebo klíma nie len chladí, ale aj znižuje vlhkosť v interiéri - vysúša. Preto bude bežať kompresor aj pri 10 °C a auto bude kúriť. Kompresor nezapne RJ pri zapnutom A/C, ak by hrozilo zamrznutie chladiaceho média.
Keby niečo zavolajte, dáme reč, číslo poznáte.
S pozdravom Marián.