PP neustále průměruje aktuální spotřebu, která se podle stylu jízdy mění, že je na 100 km alarm, , to je nastavený,odpočítávání mizí kolem 50 proto,že klidně při razantnější jízdě místo 50km vysrkne ty 2-3 litry za 20 km- viz okamžitá spotřeba- klidně chvílema 15-25 lt. i víc. Ale člověk automaticky podvědomě začne jet šetřenějc, když ví, že tam má málo, takže klidně dojede o třetinu dál. Jestli se to vyplatí zkoušet, navíc v zimě a zůstat s prázdnou někde viset, je každýho individuální míra rizika. Ale dokážu si představit mezi náma štouraly, který si stěžujou, že jim PP ukáízal dojezd 52 km a oni ujeli 48 a stojej někde v Psojedech

.
Vemte si, jaký rozptyl přesnoti má PP a měření spotřeby jinejma metodama a to jsou velkýčísla a velký nájezdy kilometrů, čili u dojezdů 50 km ta chyba může být statisticky velice veliká- odhaduju místo 50 dojezd 30-80 klidně. A navíc určitě mají v tomhle softwaru nastavenej nějakej bezpečnostní přídavek- třeba že to ukáže 50 a je tam při nezmě+něném stylu jizdy na 65.
S tím souvisí- čím to je, že první půlku nádrže jezdím podle PP za 4,7-4,8, od poloviny dál mi to ukazuje na každou stovku km desetinu navíc? stejná trasa, stejný podmínky, stejnej jev.??? díky za odp.
Z