jula1967 píše:Tohle mám to samé,4000km ztráta oleje asi 0.5l.Začlo to brát olej po překročení 100tisíc km.Kontroloval jsem pcv ventil,který je v pořádku,hadička suchá-není od oleje.
Pravděpodobně stírací kroužky na valcích a sací ventily zanešení carbonem.Auto občas honím do vysokých otáček,kvůli tomu carbonu,asi nějak to nepomáhá.
Servise řekli,ruce pryč od toho,že ztráta oleje v normě.Časem to bude horší až to odrovná katalyzátor a pak motor.Na emisích se už neprojde,že je kouřivost.To dávám 98 benzín+vif a měním olej do 6000km.
Co stím ? Jedině mě napadá udělat chemickou dekarbonizaci celého motoru jak u sacích ventilů ,tak udělat výplach motoru,aby se uvolnily kroužky na válcích,výplach aspon2- 3 s firmou BG.
Vodíková dekarbonizace je o ničem,ztráta peněz a času.Nejlepší dekarbonizace je mechanická,ale nenašel jsem firmu,která by to udělala.
Tak budu rád kdo sem dá pomocné příspěvky na motor 1.6 GDI.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé