od Berka » 23.01.2016 22:05
Pak nechápu, proč proběhla modernizace motoru 1.4 CVVT. Má vyšší spotřebu, nižší točivý moment, vyšší emise, zrychlení stejně hrozné (ostatní motory ve zrychlení taky stojí za houby). Prostě mimo počtu válců, na něm nevidím žádnou výhodu. Ne že bych na tom litru nějakou výhodu viděl, ale beru to jako nutné zlo. Chápu že Kia musela nabídnout nějaké malé turbo, kvůli snížení flotilových emisí, ale proč drží v nabídce 1.4 nechápu. Malým turbem mohla pokrýt základní výkonovou nabídku, stejně tam žádný znatelný cenový rozdíl není a pro ostatní mít 1.6 GDi. Pořád mi prostě chybí 1.6 T-GDi 130 kw za nějaký rozumný příplatek, třeba 30 tis nad obyčejnou 1.6 GDi
Tato nabídka nutí kupce hodit si při výběru motoru korunou- je jedno co si vybereš, všechno má podobné parametry. Navíc u toho malého turba nevěřím na udávanou spotřebu ani omylem. Typicky papírová hodnota, daná konstrukcí motoru. V určitém pásmu spořivá, ale mimo něj razantní nástup spotřeby (na svůj objem).
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno