HarvyM píše:Při ostříknutí ostřikovačem (pravá páčka k sobě) se setře sklo 1-3 setřením podle délky ostřiku, což je teda jak má být. A právě když ostříknu ani málo ani hodně, tak na ty dvě setření, stěrače nezůstanou v základní poloze, ale povylezou tak o 2-3 cm ještě nahoru - jakoby chtěly udělat ještě jeden cyklus, ale neudělají ho. Potom po opětovném ostříku nebo jednorázovémi setření ťuknutím do páčky směrem dolů už pak zůstanou v zákl. poloze tak jak mají. Většinou tedy zůstanou dole jak mají, ale někdy si prostě povylezou.
Tak tohle mám úplně stejně už od začátku koupě.
Už se to tu dřív řešilo, dělá to i mě na r.v.2007, asi furt dávají do cyklovače stejnýho čínskýho švába, kterej má nějakou chybku. Čím mám auto dýl, tím to ale dělá míň
