Aká je záruka v rámci interiéru?

Sekce pro specifické dotazy k vozu cee'd.

Aká je záruka v rámci interiéru?

Příspěvekod Kyborg » 23.11.2024 20:27

Zdravím páni, som tu nový a nenašiel som odpoveď na môj problém.

Skoro na každom výmole mi rozvibruje / zarapká diel niekde od pravého A stĺpiku. Je to plastový vybrujúci zvuk, nie je to zapraskanie, ale nepríjemné plastové vibrovanie.
Auto má 1,5 roku, na leasing, začalo to mesiac po prvej garančke. Pri naštartovaní v lete, stačili vibrácie od studeného motora a v interiéry mi to výrazne plastovo vibrovalo, hrozne otravné. Teraz po pol roku od spozorovania vibrujúci plastový zvuk pri každej príležitosti a štve ma to, pretože auto je inak tichučké a rád som si užíval jazdu aj bez hudby.

Moja otázka je ako to riešiť zo servisom, nechcem sa dostať do stavu, že by niekto využil nevedomosť zákazníka a pri aute v záruke mi za to naúčtujú nejakú pálku a možno to ani neopravia. Je to vôbec v rámci záruky?
Kyborg Neuvedeno
Nováček
 
Příspěvky: 1  Témata: 1
Registrován: 23.11.2024
Bydliště: KE  Slovakia (sk)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Aká je záruka v rámci interiéru?

Příspěvekod seatik16 » 24.11.2024 18:06

Urcite riesit v ramci zaruky, mne osobne by to tiez vadilo. Ak to robi pri jazde tak sa ist previest s technikom .
seatik16 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 75  Témata: 3
Registrován: 05.05.2022
Bydliště: VT  Slovakia (sk)

Kia Sportage V (2022)
0 km @ 0 l/100km


Zpět na ceed

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé