Stránka 1 z 1

KIA CADENZA

PříspěvekNapsal: 29.01.2011 10:39
od lebka75
dnes v Autosalonu, již za chvíli :yes:

Re: KIA CADENZA

PříspěvekNapsal: 29.01.2011 11:09
od mbiron
Co dodat, krasa krasa krasa. Bohuzel ne pro nas trh, asi by se tu naslo par zajemcu, co myslite? ;)

Re: KIA CADENZA

PříspěvekNapsal: 29.01.2011 15:35
od Jenda1
Taky jsem na to koukal a moc se mi líbila škoda jen že není pro náš trh klidně bych i uvažoval o výměně i když se sídkem jsem spokojený

Re: KIA CADENZA

PříspěvekNapsal: 29.01.2011 18:22
od Korejcobijec
;) Hezké ,krásné,excelentní,,,,,,,,,Je to reklama na přicházející Optimu. Tá s i 40 udělá průvan v trhu. :thu:

Re: KIA CADENZA

PříspěvekNapsal: 29.01.2011 19:40
od Aha
Dnes jsem se díval na pořad Autosalon na Primě a dávali tam KIA Cadenza.Řeknu vám fajnové autíčko :yes: .Škoda jen že se nebude v ČR prodávat a možná v celé Evropě :cry: .A když na závěr ukázali tu cenu tak jsem tomu nemohl uvěřit(500 000kč) :shock: .Takové hezké auto které patří do třídy jako je Mercedes třídy E.Tak to je luxus.Ještě jednou BRAVO.
koukněte: https://www.youtube.com/watch?v=tNodUfn8XLg

Re: KIA CADENZA

PříspěvekNapsal: 29.01.2011 21:50
od Korejcobijec
:kia: Kdoví ,zda jí budou reznout destičky,odcházet tyčky stabilizátoru .O plynových vzpěrách nepíšu,bo to vyglondá na sedan. ;)

Re: KIA CADENZA

PříspěvekNapsal: 30.01.2011 10:42
od Aha
Něco na tom asi bude že nechtějí do Evropy prodávat.Nemohli by dát asi 7 letou záruku na Cadenzu. :(

KIA CADENZA

PříspěvekNapsal: 15.07.2011 10:01
od Oliver_HD
Dnes v Čechách první, bohužel jen 2 kousky....moc DOBRÉ autíčko :eat:

MOTOR kapalinou chlazený zážehový vidlicový šestiválec Lambda II, uložený vpředu napříč; hliníkové blok a hlavy válců; DOHC 4V Dual CVVT (řetězy); elektronické vícebodové vstřikování paliva; 3470 cm3 ( 92 x 87 mm); 10,6:1; 213 kW (290 k)/6600 min 1, 338 N.m/5000 min 1; max. 6600 min 1.

PŘEVODNÉ ÚSTROJÍ šestistupňová samočinná převodovka Hyundai/Kia A6LF2 s kapalinovým měničem momentu a možností přímého sekvenčního řazení (4,252 – 2,654 – 1,804 – 1,386 – 1,000 – 0,772 – Z 3,393); pohon předních kol, stálý převod 3,041.

PODVOZEK samonosná konstrukce s pomocnými rámy vpředu i vzadu; všechna kola nezávisle zavěšena, vpředu spodní příčná ramena a vzpěry McPherson, vzadu víceprvkové závěsy Multi-Link; odpružení vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči, vzadu nesoustřednými; příčné zkrutné stabilizátory; kotoučové brzdy 300/284 mm, vpředu s vnitřním chlazením, podtlakový posilovač, ABS/EBD/BAS, ESP/TCS; hřebenové řízení s kapalinovým posilovačem, 2,94 otáčky na plný rejd, převod 14,5:1; kola z lehké slitiny; pneumatiky 215/65 R 16 nebo 225/55 R 17.

ROZMĚRY A HMOTNOSTI rozvor náprav 2845 mm, rozchod kol 1613/1611 mm; d/š/v 4965/1850/ 1475 mm; světlá výška 145 mm; objem zavazadlového prostoru 451 l; objem palivové nádrže 70 l; pohotovostní hmotnost od 1575 kg, rozdělení hmotnosti P/Z 61/39 %; celková hmotnost 2065 kg.

PROVOZNÍ VLASTNOSTI (údaje výrobce) největší rychlost 230 km/h; zrychlení 0 – 100 km/h za 7,2 s; spotřeba paliva EU 9,4 l/100 km; emise CO2 223 g/km.

Re: KIA CADENZA

PříspěvekNapsal: 03.07.2012 20:12
od papin
Je to 3 dny co jsem ji viděl stát v Praze u Masarykova nádraží.Šel jsem kolem rychle na vlak a nejřív jsem viděl obrys a myslel jsem,že je to nějaký SAAB a pak čumím ze zadu a znak :kia: .No vypadala nádherně :!: :!: :!: .LUXUS

Re: KIA CADENZA

PříspěvekNapsal: 23.06.2013 00:46
od Patrik1974
Joooj dnes v BA ako svadobny voz na svadbe kde som bol cerna K7 v plnke dovezena z vonku naaaadhera a tie odpichy chlapik tam mal ten najsinejsi agregat.Noparaaaada. :thu: