Stránka 1 z 2
Aditiva

Napsal:
16.10.2019 09:11
od winco
Zdravim
Máte niekto skusenosti s aditivami do CRDI motora od firmy JLM .... napríklad toto na
na čistenie DPF by som chcel dávať pravidelne pri vymene oleja (každých 15000km) pripadne v rovnaky čas dat aj aditivum na čistenie celeho palivoveho systemu niečo z tejto ponuky :
https://www.jlmaditiva.sk/cistenie-palivoveho-systemu-diesel/Bývali majitel lial pri vymene oleja a filtrou vždy aditivum na čistenie vstrekov a DPF aditiva od PRO-tec inak nič ja akurat dávam vždy pri tankovaní VIF no chcel by som to pri výmene oleja a filtrov doplniť niečim učinnejším hlavne na podporu regeneracie DPF a čistenie celeho systemu...
Re: Aditiva

Napsal:
16.10.2019 09:58
od only_one
pozor jen na to, že všeho moc škodí. Vif v běžné naftě se správným poměrem je dle mého názoru zcela dostačující, pokud auto funguje jak má, má správný olej měněný v rozumných intervalech a filtr funguje. Čističe DPF jsou velice sporné ve své funkčnosti, filtry mají různé složení a ty aditiva na čištění DPF můžou někdy způsobit víc problémů než užitku. Zásadní je funkce vstřikování, EGR a čidel na motoru. Vstřikovače jakž takž zvládá udržet kvalitní nafta s aditivy, sání, EGR jsou věci, co vyčistí jen mechanicka, pára nebo kvlalitní a důkladný proces třeba od BG. Jakákoliv chemije jen tak dávkovaná je zbytečná, karbon to nerozpustí dobře.
Re: Aditiva

Napsal:
16.10.2019 10:19
od winco
podľa mňa VIF ma vyznam skôr na konzervaciu číže je super ho davať aj ho davať budem ale najvačší význam má ked sa dava od nova do čisteho palivoveho systemu ak sa system používa už 7 rokov a má 200 000tkm a začne sa dávať až teraz tak podľa mňa to chce občas aleo aspoň na začiatok niečo agresivnejšie...
Práve JLM DPF cleaner aspoň podla patentu obsahuje zlučenienu platiny a ceru. A prave platina (zlriatiny platiny) sa používa na stavbu katalizatorov, jak v benzínovych tak aj v naftových autach a prave v DPF sa používa na začatie regenerácie. Preto ako oni popisujú mi to príde celkom realne a užitočné raz a 15 000km tam pridať niečo taketo na prečistenie jak palivoveho systemu tak aj DPF. Samozrejme by som nenalial 2 litre aditiva do nadrže naraz

Dal by som najskôr čistič vstrekovačov a plnu nadrž nafty vyjazdil pak zase DPF čistič plna nadrž nafty a zase vyjazdil a pak používal zase len VIF na plnu nadrž. a o 15000km to cele zopakoval.
Olej + všetky filtre (olejovy, vzduchovy, palivovy, kabinovy) mením vždy po 15000km
Re: Aditiva

Napsal:
16.10.2019 11:15
od only_one
je to pouze teorie, naše dízlový firemáci žádné aditiva neviděli ani z vlaku a taky mají najeto 250tisíc a mění se jen olej a filtry.. Kvalitní palivo stačí a VIF se může začít kdykoliv. To je známé, jeho schopnosti pomaličku polehoučku zlepšují vlastnosti už po 3 -4 nádržích.
Re: Aditiva

Napsal:
16.10.2019 15:32
od therion
Presne VIF zacina ucinkovat uz po paru nadrzich. Je to prokazane testy a neni problem je na netu nalezt. To, ze se to neprojevi razatneji je treba pricist i jednotce , ktera pracuje s dlouhodobyma promennyma a na odkarbonovani reaguje pomalu. Je dobre pri nasazeni VIFu cas od casu promazat dlohodobe korekce palivove smesi aby si je jednotka vytvorila znova. To plati hlavne pro benzinove primovstriky.
Re: Aditiva

Napsal:
16.10.2019 15:47
od Karens
VIF je skôr na udržiavanie stavu, na čistenie sú iné.
Re: Aditiva

Napsal:
16.10.2019 16:12
od Crusy
Mám koupen VIF 5l (1174,-Kč), což mi vychází cca na 0,24,-Kč na litr...Stím, že mám benzín aditivovaný a "stejný" jako na "vyhlášených" pumpách..Tankuji různě, ale 80% ONO..
http://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499
Re: Aditiva

Napsal:
16.10.2019 16:52
od therion
Karens píše:VIF je skôr na udržiavanie stavu, na čistenie sú iné.
Nesmysl:
http://www.vif.cz/novinky/test-v-casopi ... cisti.html
Re: Aditiva

Napsal:
16.10.2019 20:19
od Karens
Autor témy má diesel, nájdi mi prosím podobný test s dieslovým VIF-om.
Re: Aditiva

Napsal:
17.10.2019 07:40
od therion
Tak pokud vyrobce u obou typu uvadi jako jednu z vlastnosti odstraneni karbonu , tak je duvod mu neverit?
http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-n ... letni.html
Re: Aditiva

Napsal:
17.10.2019 08:37
od Karens
Kde to tam prosím ťa vidíš?! Ja tam vidím, že zabraňuje vytváraniu (=prevencia) a nie, že odstraňuje.
Re: Aditiva

Napsal:
17.10.2019 09:51
od Stefi

není jen prevence, ale i napomáhá odstranění, a pokud chci rychleji pročistit doporučuji TEC asi to bylo 2000, přímo jsme nasáli , a já když jsem vyhodil filtr pevných částíc, tak jsem jej dával do nádržky namísto močoviny, a při 165 000 km jsem viděl motor rozebraný a byl téměř bez karbonu

/byl jsem šikovný a za mrazu jsem po nastartování prorážel zavěj

nevydrželo tesnění a ohla se hlava, a vyfukové spaliny šly ven přes vyrovnávací nádržku jak jsem na to trochu víc šlápnul, i za náhradní auto s opravou to bylo dost výrazné/ ponaučení/ respektive opomenutí/lenost vzít lopatu a těch cca 15m proházet

Re: Aditiva

Napsal:
18.10.2019 14:44
od winco
ja nie som proti používaniu VIF

len som objavil vyrobcu JLM a ma dosť dobre produkty (podľa popiskov) tak by som chcel z času na čas ich pridať do nadrže na lepšie prečistenie celeho systemu jak vstrekov tak DPF....som sa pytal hlavne či máte nejake skusenoti atd. Moj hlavny ciel je predlžiť DPF interval regeneracie a udržať motor aj po 200tkm v kondicii...
samozrejme kratke trasy su pre mňa cudzie slovo a podtačanie motora priam vulgarne vyjadrenie
Re: Aditiva

Napsal:
18.10.2019 19:41
od dany01
Vif používam dlhodobo- kupujem 5 l balenie , vychádza lacnejšie, pri novom aute išlo hneď do 1 nádrže. Do starých TDi rotacka a PD sem tam STP na čistenie vstrekov, použil som aj Protec a tiež Techron. Rotacka išla jak hodinky aj keď mala min 1/2 mega km, s origo vstrekmi, čerpadlom,turbom,bez trhania, kolísania otáčok. PD si sem tam trhne na jednom valci - po týždennej anabáze jázd mojej ženy, ale stále som v tolerancii s korekciami- pravidelne jej výmetam pavúkov a vtedy sa to prestane.
Do crdi neplánujem liať nič na čistenie DPF , myslím ze stačí VIF. Sem tam dostane do tela- 3 , 4 nad 3500 , 5-6 sa nedostane ani na tuto hranicu, tažké prevody ho tam ani nepustia. Pri 180 km/hodinu mam cca 3100 ot. maximalka 200 km/hodinu tak 3300, kde nieje šanca ho dostať nad 3500. Do otáčok sa mu celkovo veľmi nechce. Rotačka išla jak píla do otáčok- skoro jak benzín, PD ide ale zas obe bez DPF ktory motor dusí.
Re: Aditiva

Napsal:
21.10.2019 10:25
od hanzz-h
VIF je za tu cenu super, hlavně když to samé prý 99% stejné má Benzina Verva (za několika násobek ceny), ale jsou mnohem lepší aditiva i s certifikací TUV. Už jsem toho vyzkoušel opravdu hodně a do mnoha aut. Zatím nejlepší výsledky předvedl Metabond. Jsou to profi produkty a i do paliva mají nějakou nanotechnologii na snížení tření + spoustu dalších látek. Před pár lety jsem o tom mluvil s jejich technikem v Praze na Legendách a ukázal mi na vlastní oči test tření na stroji měřící tření a opravdu jim to fungovalo až zázračně (testoval paliva - na tření i oleje). I za tu cenu se to určitě vyplatí. Mám kompletně ošetřená dvě auta u obou se snížila spotřeba paliva (0,4l/100km a 0,6l/100km) a to mi šlo hlavně o výdrž aut. Náklady na pořízení úspora na palivu bohatě pokryje a co ušetřím za servis + možné odstávky auta (když auto nejezdí stojí to peníze) to ani nepočítám
