Stránka 1 z 24

Cee´d-ISG-systém start/stop

PříspěvekNapsal: 15.01.2009 18:03
od vlafi
Tak výroba už začíná...

http://news.auto.cz/nove-modely/kia-cee ... ajena.html

v příloze je menší popis :wink:

INTRODUCTION TO cee'd (ED) IDLE.pdf

PříspěvekNapsal: 15.01.2009 19:00
od mbiron
Sikovna funkce, jen se obavam co na ty vecne starty motor, elektronika a akumulator.

PříspěvekNapsal: 15.01.2009 20:39
od PetrLa
mbiron píše:Sikovna funkce, jen se obavam co na ty vecne starty motor, elektronika a akumulator.

zrovna to samé jsem si myslel taky.....buďto tam dají pořádnou baterku a nebo to půjde do kytek.

PříspěvekNapsal: 15.01.2009 20:45
od Tony
mbiron píše:Sikovna funkce, jen se obavam co na ty vecne starty motor, elektronika a akumulator.


je to tam ošetřené. aku je propojen s RJ a ta zjišťuje jeho kapacitu a když je nízká tak tu funkci dočasně vypne.
no do dieselu to asi nepůjde, tam je ten odběr při každém startu vyšší než u benzínu. to bych pak ráno nemusel nastartovat :-D

PříspěvekNapsal: 15.01.2009 21:48
od vlafi
Mám k tomu ještě tři PDF soubory (850kb,1,13MB,2MB) tam je to více do podrobna..tady jsou první stránky z každého

Obrázek Obrázek Obrázek

PříspěvekNapsal: 15.01.2009 22:20
od Katikakus
Tady je to celkem hezky popsany. I to jak to ma osetreny hlidani kapacity akumulatoru atd. - v cestine.

Jinak v tech odkazech od vlafiho je to taky, to jen pro ty co nedisponuji anglictinou.

Ja myslim, ze to maji osetreny dobre, tak to snad bude fungovat spolehlive.

Mea culpa, odkaz mi vypadl:
http://news.auto.cz/nove-modely/kia-ceed-isg-vyroba-modelu-se-systemem-start-stop-zahajena.html

PříspěvekNapsal: 15.01.2009 22:32
od Tony
Katikakus píše:Tady je to celkem hezky popsany. I to jak to ma osetreny hlidani kapacity akumulatoru atd. - v cestine.

Jinak v tech odkazech od vlafiho je to taky, to jen pro ty co nedisponuji anglictinou.

Ja myslim, ze to maji osetreny dobre, tak to snad bude fungovat spolehlive.


a kde máš odkaz Kati? :lol:

PříspěvekNapsal: 15.01.2009 22:36
od MP1
Ja tomu nedávam veľmi veľké šance na úspech. VW to skúšal už myslím III. generácii Golfa a dieru do sveta nespravil. Teraz to zase propaguje BMW. Je to len také
ekologické masírovanie spotrebiteľa, aby sa nepovedalo že nemyslia ekologicky.

Ja by som si to asi do auta nedal. Nie som tomu veľmi naklonený. Ja jazdím prevážne po meste a uvítal by som elektromobil za rozumnú cenu.

PříspěvekNapsal: 15.01.2009 23:49
od Happy
Mně se to nelíbí ani trochu. Pořád bych se lekal, proč mi to zdechlo. Co když to pak na sešlápnutí spojky nechytne? Já jsem to přece zhasnout nechtěl! Vždy, když motor zhasínám v koloně, i třeba v zimě, tak se bojím, že třeba nenahodím a teď by mi to mělo dělat i při dojíždění? Jak chtějí ošetřit posilovače? Já měl za to, že když vypnut motor, tak přestanou fungovat posilovače - to bdue pořád sosat baterku? I v zimě? A co neustálé studené starty v zimě? A jestli to bude fungovat jen při zahřátém motoru, tak co když odejde čidlo chladící kapaliny? To budu stát pořád? Ne, já jsem si motor nastartoval já si ho chci taky zhasnout. To je jako kdyby mi někdo kecal do toho, v který moment mám na křižovatce zabočit a kam až vystčit čumák do vozovky. Nehledě na to, že při neustálém startování a zhasínání ten motor musí dostávat dobré kapky, altík taky, baterka taky, čerpadlo benzínu taky .. -- jede/nejede, jede/nejede, super. Jak to dopadlo, když se do aut začaly dělat EGR ventily? Blbě! Dokud to šlo, stejně to všichni zaslepovali, aby to nekravilo. Tohle bude další kurvítko v bledě modrém. Já se toho fakt vyloženě bojím. Nebudu vědět, kdy mi kleknul motor a kdy si jen usmyslel, že ho nahodím na spojku. Asi myslím zpátečnicky, co?

PříspěvekNapsal: 16.01.2009 00:03
od Stefi
@Happy. přesně ty studené jízdy na krátké vzdálenosti, napadli i mne, a rovněž enrgie pro posilovač, a další systémy, z krátka to asi už není pro mojí generaci :evil: , možná budou větší AKU.....

PříspěvekNapsal: 16.01.2009 00:09
od Happy
Asi jsem už taky out a to je mi neuvěřitelných 28 let. Nejsem EMO ani FreeCoolýn a spoustu věcí nechápu. Pseudo-ekologické myšlení, když vidím, jak kamiony čoudí o 106, a dráhy nemají co dělat, popeláří sváží komunální odpad s tříděným dohromady (asi to mají oddělené, nechtěl bych jim křividt), když vidím, jak se pouští komíny fabriky, když se sešeří, hlavně, aby to nikdo neviděl, smrad z okolních baráků, jak se topí kdejakým svinstvem a MÚ je to jedno, ... tak to je ten nejvyšší čas vypínat benzínové motory na každé křižovatce. Inu, někde se přece začít musí. :hurray:

PříspěvekNapsal: 16.01.2009 00:21
od Stefi
To ještě nemáš ani moji polovinu :lol: , ale asi jsou věci co nejdou do hlavy více lidem, za odpad platím a je to tak jak říkáš a kolik ještě dotuje těmto firmám stát, kromě mojí bytovky ta nepatří obci, všechna obecní mají tepelná čerpadla,včetně školy,OU,tady většina topí dřevem, jsme na okraji ŠUNAP,tak jej je tady dostatek, a o té dopravě to je skutečnost, přoč by se využívala železnice vždyť ji dáme prachy všichni, tak nemusí vydělávat, autodopravci teď padají,zakázek málo a náklady stejné a oni musí snižovat, to nejde nafurt..... :D

PříspěvekNapsal: 16.01.2009 00:36
od Stefi
Tony píše:
mbiron píše:Sikovna funkce, jen se obavam co na ty vecne starty motor, elektronika a akumulator.


je to tam ošetřené. aku je propojen s RJ a ta zjišťuje jeho kapacitu a když je nízká tak tu funkci dočasně vypne.
no do dieselu to asi nepůjde, tam je ten odběr při každém startu vyšší než u benzínu. to bych pak ráno nemusel nastartovat :-D


Podívej se na slov.ceník tam si jej můžeš dát ke všem motorizacím :?:

PříspěvekNapsal: 16.01.2009 00:37
od pavol
Vie niekto, či to ušetrí aj nejaké deci benzínu, zaoberal sa niekto aj týmto, logicky,
keď je to ekologické, mohlo by to aj niečo šetriť. Ktovie, či to budú vedieť domontovať
aj dodatočne?

PříspěvekNapsal: 16.01.2009 00:45
od Stefi
To som neriešil, ale v minulosti keď technika namiesto turbíny pohanala el.agregát s motorom podvozku, dochádzalo pri volnobežných otačkach k jeho velkému zadehtovaniu, a preto sa musel vždy podvozok trochu prohnat, pár km aby sa to očistilo, a obdobně to bude aj tu za studenéj prevádzky, kedy spotrebuješ najviac paliva, v čase naqbiehania na optimálnú teplotu :help: :-o