1,0T- GDI

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod seltino » 05.11.2016 21:57

jo turbomory, dokážou při těžké noze spotřebičku pěkně navýšit, nicméně za tu písničku co zazpívájí mi to až tolik nevadí :) běžně jezdím za 9+-, nicméně dnes jsem jel do polska a zpátky 250km, rychlost dálnice 110km, mimo obec 80, obce 60, klidná noha a výsledná spotřeba u 1.6 TGDI 6,5l/100km a to jsem ještě pul hodiny bublal stojící na parkovišti na volnoběh.
Uživatelský avatar
seltino Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 65  Témata: 2
Registrován: 02.04.2015
Bydliště: Brušperk  Czech Republic (cz)

Kia cee'd GT II (2013)
65600 km @ 8.8 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod melonsvk » 05.11.2016 22:22

Za 9 sa da jazdit s atmosferickym trojlitrovym sestvalcom, je smutne ze rovnako zerie polovicny fukany objem :no: Hold, papier znesie a na to ekofasisti v Bruseli pocuvaju :thd:
Kia Rio 1.4 CVVT (2013)
Kia Cee'd 1.6 CRDi DCT (2016)
Kia Optima 1.7 CRDi DCT (2016)
Obrázek
Uživatelský avatar
melonsvk Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1295  Témata: 15
Registrován: 31.01.2015

Kia Optima IV (2016)
80000 km @ 6 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod Roman-Zilina » 06.11.2016 10:15

9l? ty vole, to je spotreba :( Za to ja spravim takmer 200kilakov.
Sucasnost: :kia: Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW
Minulost: :kia: Sephia 1.5, 59 kW
Roman-Zilina Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 777  Témata: 9
Registrován: 05.07.2016
Bydliště: Žilina  Slovakia (sk)

Kia Rio III (2012)
0 km @ 0 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod marian85 » 02.03.2022 20:53

Zdravím, má tu niekto 1,0T-GDI Smartstream? Pociťuje niekto hlavne pri studenom motore v pásme 2000-3000 poklesy výkonu? Napr. dnes, vychádzam z práce na jedničku, radím dva a keď to proste točím v pásme 2000-3000 tak to cítim ako s tým jemne šklbne. Sú to také asi pol sekundové poklesy výkonu. Možno to je emisnými normami, ja neviem, prechádzal som z EURO 4 a z dieslu a tam som nič také nepociťoval.
:kia: CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
Palivo: EuroOil N95+VIF
Uživatelský avatar
marian85 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 22  Témata: 1
Registrován: 23.10.2021
Bydliště: Pardubický kraj  Czech Republic (cz)

Kia Ceed III (2021)
36000 km @ 5.6 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod Otelo » 11.05.2022 18:33

Ako je na tom tento motor so spotrebou oleja, ako casto kontrolovat hladinu?
Kia Ceed SW III 1,0 T-Gdi 74 kW - Casa White
Otelo Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 19  Témata: 1
Registrován: 15.04.2021
Bydliště: BA  Slovakia (sk)

Kia Ceed SW III (2022)
15000 km @ 5.5 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod Mexican » 16.05.2022 16:02

olej v 1,0 TGDI CVVD kontrolujem cca kazde tankovanie (takze cca po 650km). Olej ani nepribuda ani neubuda. Momentalne 7000km, pochopitelne je skoro na nejake zavery o spolahlivosti
ani vychladnuty (cca 10 stupnov okolie) necukal, proste normalny stav. Manzelka s tym jazdi medzi 2 a 3000otackami, sem tam tomu na dlhsej jazde dopraje "taliansku udrzbu" (tz predbiehanie napr na trojke a cca 4-4500 otacok)
2021 Kia STonic 1.0T-GDi TOP a 2023 Hyundai Tucson HEV Style/Premium
http://pancuha.wordpress.com
Uživatelský avatar
Mexican Muž
Sponzor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 399  Témata: 9
Registrován: 26.11.2008
Bydliště: Strelice (CZ) & Vrutky (SK)  Slovakia (sk)
Sponzor (3)

Kia Stonic (2021)
0 km @ 0 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod Otelo » 19.05.2022 20:05

Ono tie 'poklesy vykonu' mozu suvisiet aj so zvlnenym priebehom krutiaceho momentu, ked hore kopcom zosliapnem na 4ke plyn na podlahu, tak to tiez neakceleruje plynule, citit kolisanie zatahu, ale cukanim by som to nenazval.

Odkedy maju tieto 1.0 motory instalovane to CVVD kazitko? Ja som dufal, ze kupujem motor s vychytanymi vadami po 6 rokoch od zaciatku vyroby.
Kia Ceed SW III 1,0 T-Gdi 74 kW - Casa White
Otelo Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 19  Témata: 1
Registrován: 15.04.2021
Bydliště: BA  Slovakia (sk)

Kia Ceed SW III (2022)
15000 km @ 5.5 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod Mexican » 20.05.2022 07:37

CVVD su v Hyundai/Kia Smartstream motoroch snad od roku 2020. Ja si pri prilezitostnom soferovani celkom ten motor uzivam. Na take to pokojnejsie jazdenie s obcasnym predbiehanim na okreske to bohate staci. Dialnicnych 140 na tempomate to drzi na vsetkych moznych dialniciach v okoli. Neviem o kolko je tazsi ceed oproti Stonicu, ale vzhladom k faktu ze v STonicu je 74kW varianta a v Ceedu 88kW tak to urco nepojde horsie. Ano, s 5 borcami na palube a plnym kufrom to uz asi nebude uplne zvezenie za zazitkami ale myslim, ze v tych pripadoch ide o to proste dojst trasu z A do B :D
2021 Kia STonic 1.0T-GDi TOP a 2023 Hyundai Tucson HEV Style/Premium
http://pancuha.wordpress.com
Uživatelský avatar
Mexican Muž
Sponzor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 399  Témata: 9
Registrován: 26.11.2008
Bydliště: Strelice (CZ) & Vrutky (SK)  Slovakia (sk)
Sponzor (3)

Kia Stonic (2021)
0 km @ 0 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod Otelo » 21.05.2022 17:05

No prave 88kw verzia v ceede uz neexistuje. Rozdiel bol aj tak az nad 3k otacok. Zatial mam najazdenych len tisic km a velmi sa motoru do otacok nechce, mozno to ma v zabehu utlmene riadiacou jednotkou?
Kia Ceed SW III 1,0 T-Gdi 74 kW - Casa White
Otelo Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 19  Témata: 1
Registrován: 15.04.2021
Bydliště: BA  Slovakia (sk)

Kia Ceed SW III (2022)
15000 km @ 5.5 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod Mexican » 23.05.2022 09:16

u 1000 km (co je jeden a pol nadrze) by som motor proste neriesil sposobom ci je taky alebo onaky
Riesil by som, ze sa zveziem s rodinou na 3-4 vylety po 200km tak ak by som sa s tym autom zzzil. Idealne okreskami do nejakej peknej ZOO
Ma to mnozstvo benefitov - okresky / prejazdy obcami znamena striedanie rychlosti a otacok, clovek si viac zacne vsimat co a ako reaguje, jazdit skor pokojnejsie a nedavat tomu moc ked je motor studeny. Nepodtacat pod 2000 otacok, najma na vyssich kvaltoch

Moja prax znamena u turbomotorov zo zaciatku netocit viac nez 3500 otacok a najma moc nejazdit na sestku. Proste ju nechat tak :-)

Ked to auto bude mat na tacho 3-4000km a viac, je mozne odlepit sa od tych 3500 a pokojne pri predbiehani radit pri 4500-5000 otackach (samozrejme pri ohriatom motore)
ja pre dobrry pocit som manzelku naucil aj u 1.0TGDi liat do uplne najbeznejsieho benalu (tankuje vyhradne tesco) asi deci VIFu. Ci to pomaha neviem, ma tam momentalne 7000km. Ja mam so svojim autom (Hyundai) 387 000km a tam to asi pomaha pac vsetko je povodne

EDIt: ja teda v cennikoch 88kW v pripade Ceeda 1.0TGDi stale vidim
2021 Kia STonic 1.0T-GDi TOP a 2023 Hyundai Tucson HEV Style/Premium
http://pancuha.wordpress.com
Uživatelský avatar
Mexican Muž
Sponzor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 399  Témata: 9
Registrován: 26.11.2008
Bydliště: Strelice (CZ) & Vrutky (SK)  Slovakia (sk)
Sponzor (3)

Kia Stonic (2021)
0 km @ 0 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod Otelo » 23.05.2022 14:27

Uz som sa s motorom zzil po prvych 500km, je trochu svojsky, ale 10 rokov som jazdil 80kw atmosfericku 1.6 a vykonnostne ma ten liter aj tak v beznej prevadzke myslim navrch.
Plyn treba zosliapnut na podlahu, aby riadiaca jednotka prepla rezim, ze to myslim vazne, 5tka a 6tka nie su na akceleraciu ale na udrzovanie rychlosti, a to je asi vsetko, co bolo treba naucit hlavu.
Pod 2000 otacok este vladze, ale zmysel to nedava ani spotrebou, ani opotrebenim, idealne otacky su 2000 az 2400, najtichsi je pri 2300. Hore kopcom akceleruje az do 3000 otacok a potom nic, paradoxne pomaha dat vyssi rychl. stupen, preto moje podozrenie na zasah sw.

Dialnicu vie ist 110kmh gps za 5.3 pri 2500 otackach, potom uz zacina smadnut. Pri naklade 250 kil mu nerobia problem ani stupania medzi ZV-TT, takze spokojnost, v recenziach som pocul ako redaktor musel podradit na skode kamiq s 1.0 TSI a vyssim krutiacim momentom. (Ta dlha 6tka u skody nie je asi az tak skvely napad na nase cesty.)

Na aditiva treba mat silnu vieru, potom samozrejme pomahaju. Najazd 300+ tisic km je pre mna nepredstavitelny. Keby som tolko casu travil v aute, asi si doprajem uz tu 1.5TGDi.

Ja 88kw ceeda v svk cenniku po facelifte stale nevidim, zle to pozeram?
Kia Ceed SW III 1,0 T-Gdi 74 kW - Casa White
Otelo Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 19  Témata: 1
Registrován: 15.04.2021
Bydliště: BA  Slovakia (sk)

Kia Ceed SW III (2022)
15000 km @ 5.5 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod marian85 » 13.06.2022 17:36

Na môj vkus je 3 a 4 príliš dlhá, auto by bolo živšie keby má tie dva prevody kratšie. Nemá výkonu na rozdávanie a toto mu veľmi nepomáha.
:kia: CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
Palivo: EuroOil N95+VIF
Uživatelský avatar
marian85 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 22  Témata: 1
Registrován: 23.10.2021
Bydliště: Pardubický kraj  Czech Republic (cz)

Kia Ceed III (2021)
36000 km @ 5.6 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod Otelo » 28.09.2022 03:36

Po 3 tisic kilometroch celkom citelne klesla spotreba, da sa jazdit pod 5 litrov , takze spokojnost.

Objavilo sa ale zvlastne spravanie spojky, kym sa motor nezohreje (za studena) spojka pri rozbiehani (a hlavne do kopca) 'kope', akoby preklzovala. Viem ze 1.4 T-Gdi mali problem s presakujucim simeringom na klukovom hriadeli, odtial motorovy olej presakoval na spojku, az pri zosliapnuti plynu pri vyssom prev. stupni preklzovala, nemal tento problem aj trojvalec?

Podobny problem som mal davno na starsom aute, kde spojku asi prehriala predchadzajuca majitelka a pomohla az komplet vymena.
Kia Ceed SW III 1,0 T-Gdi 74 kW - Casa White
Otelo Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 19  Témata: 1
Registrován: 15.04.2021
Bydliště: BA  Slovakia (sk)

Kia Ceed SW III (2022)
15000 km @ 5.5 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod Otelo » 22.06.2023 01:27

Celkom ma ta spojka hneva, auto ma cez 10k km a nepodarilko sa mi ju 'zajazdit'. Kym sa neprehreje od motora (aspon 15 minut jazdy), neda sa s nou prudsie pohnut z miesta bez toho, aby kopala (v preklze akoby sa zadrhavala). Uvazujem, ci to nemoze byt presakujuci olej od klukovky alebo nieco podobne.

Na rocnej garancke som to nespomenul, auto malo este malo km. Skoda, kazi to dojem z inak celkom fajn auta.
Kia Ceed SW III 1,0 T-Gdi 74 kW - Casa White
Otelo Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 19  Témata: 1
Registrován: 15.04.2021
Bydliště: BA  Slovakia (sk)

Kia Ceed SW III (2022)
15000 km @ 5.5 l/100km

Re: 1,0T- GDI

Příspěvekod Ewerlast » 22.06.2023 11:05

Škoda tej garančky.
Skúste to nabudúce spomenúť. Sem tam pri Ceede menili aj časť spojky, no bola to celkom výnimka. Možno sa to týka práve vás.
KIA Proceed GT Experience Green MY24
Ewerlast Muž
Fanda vozů Kia
Léta členství
 
Příspěvky: 236  Témata: 4
Registrován: 23.01.2023
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Kia ProCeed GT (2023)
7961 km @ 7.8 l/100km

PředchozíDalší

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]