Zdravím má niekto skúsenosť zo zaslepeným Erg ventilu na Kia Ceed 1,6 CRDI r.v.2011 po lift ? Prejavy auta bliká kontrolka motoru a max otáčky 3000 diagnostika napísala chyba elektosúčasti ERG stav vypnuté ,a chyba ERG A vysoký tlak. Mechanik povedal že ERG ventil to už má za sebou a že je ho škoda čistiť . Odpojil som koncovku vymazal chyby naštartoval a diagnostika napísala chyba elektosúčasti ERG stav vypnuté , chyba ERG A vysoký tlak no zároveň aj chyba ERG A nízky tlak
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Z důvodu zpřísnění pravidel STK bych nad zaslepením EGR ventilu ani neuvažoval. Nově ti při emisích napojí auto na diagnostiku a nebude tak problém odhalit deaktivovaný EGR ventil, což bude mít za následek status NEPROŠEL
oki to mi je jasné teda druhý erg ventil keďže auto potrebujem nemôže stáť v servise a preto si ho chcem objednať a na počkanie dať vymeniť je možné aby Kia Ceed a Hyundai i30 máju rovnaké erg? prečo ? Kia erg cca400 eur Hyundai erg 180 eur oem číslo rovnaké teda našiel som dve čísla takže nie som si istý ktoré je správne 28410-2A120 alebo 28410-2A350 No možno som úplne mimo a mechanik nevytipoval vôbec správne. Pripadne isť aj do staršieho s pod ruky?
Posli mi VIN auta a zjistim ti spravne cislo EGR ventilu Jinak ze zahranici se daji nektere veci koupit levneji, i kdyz budes doplacet DPH u procleni.
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)