1,6 CRDI - zvuk "nového" motoru

Ahoj,
od minulého měsíce jsem majitelem CEEDa ve výbavě TOP. Aktuálně najeto 2800 km, což je samozřejmě málo.
Mám dotaz ohledně projevu motoru. Když se motor zahřeje, tak při šlápnutí na plyn motor vydává takový nepravidelný cvrlikavý zvuk. Není to nic hlasitého. Slyším to jen, když je vypnuté rádio. Navíc bych řekl, že to dělá někdy víc, někdy míň (když probíhá regenerace filtru DPF, tak skoro vůbec). Podobný projev má focus 1,6 TDCI, kterým jezdí přítelkyně, ale ten má najeto bratru více, jak 200tis km. Vím, že se už tady něco podobného řešilo, ale vše, co jsem našel se týkalo už zajetých motorů, takže mě zajímá, jestli je to normální projev 1,6 crdi. Dříve jsem jezdil v ochcávkách 1,6 TDI uplně nové 1,9 TDI, kterou jsem jezdil od nějakých 170k do 230k. 1,6 sice měla takový bzučivější projev, 1,9 hrubián, ale takhle "necvrlikali" Nejvíc se to projevuje v otáčkách 1800 - 2500.
Dále se mi stává, že se ze zadní části interiéru ozývá takové cvakání v nepravidelných intervalech, jako by spínalo nějaké relé. Někdy cvakne dvakrát za minutu, někdy jednou za hodinu, ale to je jen takový detail
Hlavně mi jde o ten zvuk motoru a jestli se třeba uklidní po najetí více km. Prvních 1000 jsem jezdil opatrně, ale teď lítám denně mezi plzní a prahou 90% dálnice a otáčky jsou kolem 2500 většinu cesty - nemůžu to tím nějak dojebat?
Díky za jakěkoliv info
od minulého měsíce jsem majitelem CEEDa ve výbavě TOP. Aktuálně najeto 2800 km, což je samozřejmě málo.
Mám dotaz ohledně projevu motoru. Když se motor zahřeje, tak při šlápnutí na plyn motor vydává takový nepravidelný cvrlikavý zvuk. Není to nic hlasitého. Slyším to jen, když je vypnuté rádio. Navíc bych řekl, že to dělá někdy víc, někdy míň (když probíhá regenerace filtru DPF, tak skoro vůbec). Podobný projev má focus 1,6 TDCI, kterým jezdí přítelkyně, ale ten má najeto bratru více, jak 200tis km. Vím, že se už tady něco podobného řešilo, ale vše, co jsem našel se týkalo už zajetých motorů, takže mě zajímá, jestli je to normální projev 1,6 crdi. Dříve jsem jezdil v ochcávkách 1,6 TDI uplně nové 1,9 TDI, kterou jsem jezdil od nějakých 170k do 230k. 1,6 sice měla takový bzučivější projev, 1,9 hrubián, ale takhle "necvrlikali" Nejvíc se to projevuje v otáčkách 1800 - 2500.
Dále se mi stává, že se ze zadní části interiéru ozývá takové cvakání v nepravidelných intervalech, jako by spínalo nějaké relé. Někdy cvakne dvakrát za minutu, někdy jednou za hodinu, ale to je jen takový detail


Díky za jakěkoliv info