Pro_Cee´d GT BSR

Dnes se mi konečně vrátila řídící jednotka ze Švédska po úpravě od BSR. Výkon by se měl zvednout z 204 PS na 236 PS. A jaká je skutečnost? Výkon jsem zatím neměřil, ale v létě se na to určitě chystám, ale pocitově to auto je někde jinde
Na šestku auto krásně tlačí do sedaček, asi stejně jako sériové auto na pětku. Na dvojku se mi za aktuálního počasí nepodařilo dostat plný výkon na vozovku. Už od necelých 2000 rpm docházelo k zásahu protiprokluzu
Turbo nyní tlačí místo 1.2 baru až 1.4 baru. Dále byl i posunut omezovač maximálních otáček z 6700 rpm na rovných 7000 rpm. Nějakého zrychlení reakce na sešlápnutí plynu jsem si nevšiml, ale ujel jsem s touto úpravou asi jen 20 km. Tato úprava mě nyní v akci vyšla na 20 495,- kč, včetně PPC3 jednotky, abych mohl nahrát zpět původní software vždy, když auto povezu do servisu. Mám objednanou i vložku do vzduchového filtru od BSR za necelých 1100,- kč.
Jeden údaj za všechny. Podařilo se mi dostat z 80-120 km/h na trojku za 3.4 sec! Měřil jsem pomocí OBDII Diagnostiky.
Zde údaje v sériovém provedení a po úpravě BSR
80-120 km/h na 4° - 5,6 sec / 4.9 sec
80-120 km/h na 5° - 7.1 sec / 6.0 sec
80-120 km/h na 6° - 8.6 sec / 7.2 sec


Turbo nyní tlačí místo 1.2 baru až 1.4 baru. Dále byl i posunut omezovač maximálních otáček z 6700 rpm na rovných 7000 rpm. Nějakého zrychlení reakce na sešlápnutí plynu jsem si nevšiml, ale ujel jsem s touto úpravou asi jen 20 km. Tato úprava mě nyní v akci vyšla na 20 495,- kč, včetně PPC3 jednotky, abych mohl nahrát zpět původní software vždy, když auto povezu do servisu. Mám objednanou i vložku do vzduchového filtru od BSR za necelých 1100,- kč.
Jeden údaj za všechny. Podařilo se mi dostat z 80-120 km/h na trojku za 3.4 sec! Měřil jsem pomocí OBDII Diagnostiky.
Zde údaje v sériovém provedení a po úpravě BSR
80-120 km/h na 4° - 5,6 sec / 4.9 sec
80-120 km/h na 5° - 7.1 sec / 6.0 sec
80-120 km/h na 6° - 8.6 sec / 7.2 sec