Stránka 1 z 3

Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 10.12.2011 21:03
od Serb
Caute.
Mam cee'd SW 2008 prerobenu na LPG.
Vsetko funguje ako ma, avsak raz za cas sa vyskytne problem - zanesie sa mi palivovy filter, kedze menej pouzivam benzin..
Teda je potrebne ten filter vymenit... v KII dam zan aj 50 eur.
Nevedeli by ste mi nehodou poradit nejaku lacnejsiu alternativu? skusal som googlit a original filter som lacnejsie nenasiel... myslite ze by mohla byt pouzita aj nejaka alternativa od ineho vyrobcu?

diiik, Lukas

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 11.12.2011 10:49
od Beda
Koukal jsem k Elitu a je pravda, ze tam nemaji zadny alternativni filtr na benzin verzi, leda tak na CRDi. Chtelo by to zjistit OE cislo filtru a zkusit hledat dle nej. Zkus napsat Snikovi, ja aktualne nemam pristup, abych se podival na to OE cislo :) a nebo mozna vyctes oznaceni primo z toho filtru.

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 12.12.2011 08:33
od only_one
nebylo by lepší raději natankovat čistý benzín na nějaké lepší benzíne?

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 12.12.2011 11:26
od snike
Palivový filtr u Cee´da s benzinovým motorem je součástí palivového čerpadla ... není samostatný jako je tomu u motorů CRDi ;)

... viz. obrázek položka 31090B :yes:

0002.jpg

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 12.12.2011 15:59
od Beda
Pravda todle uz tu nekdo resil, kde je palivovy filtr :) Koukal jsem narychlo pres Google podle tech cisel a nasel jsem leda cele pumpy, solo filtr ne :no: a to jeste jen v zahranici :|

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 14.12.2011 12:51
od Serb
no... kurnik.. tak podla toho co pisete to zatial nevyzera moc optimisticky :(

only_one píše:nebylo by lepší raději natankovat čistý benzín na nějaké lepší benzíne?

nechapem ako by mi to pomohlo... tankovavam benzin na shellke - tam by snad s kvalitou nemal byt problem

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 14.12.2011 16:09
od only_one
pokud máš problémy s filtrem a jezdíš na LPG tak je chyba v palivu a tudíš tankuješ bordel. Jinak se ti filtr nezanese jen tak. PS Shell není zcela výhra (respektive, jde vždy o provozovatele jak se chová k nádržím ... ale to je na jinou debatu)

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 14.12.2011 18:16
od djtomy1
Divam se na to to tema a me by zajimalo jak se cisti a meni na dieslu.Dokud se ucpe vodou jak se to vycisti, kdyz je to pod takovym tlakem :?: A kde vubec je :?: V motorovem prostoru jsem si ho nevsiml.

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 14.12.2011 18:41
od snike
@djtomy1: ... ve svém autě ho najdeš v motorovém prostoru ... viz. pozice č.6 ;)

fuel filter 01.jpg

... a takhle vypadá :yes:

fuel filter 00.jpg

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 14.12.2011 19:31
od djtomy1
*snike*
No co si budem povidat jsi dobry.A jeste postup cisteni :thu:
Diky.

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 03.01.2012 19:57
od djtomy1
Panove ,nikdo?Nikomu se jeste nerosvitila kontrolka palivoveho filtru?
Me by zajimal postup vycisteni toho filtru ,to bych zvladnul i sam,ale problem je asi ten tlak.

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 03.01.2012 20:53
od snike
Tady je postup demontáže filtru ;)

  1. Turn ignition switch OFF and disconnect the negative (-) battery cable.
  2. Disconnect the water sensor connector (A), the heater connector (B) and the thermostat connector (C).
  3. Disconnect the fuel inlet tube quick-connector (D) and the fuel outlet tube quick-connector (E).
  4. Unscrew the fuel filter installation nuts (A), and then remove the fuel filter (B) from the vehicle.
  5. Remove the water sensor (A).
  6. After removing the fuel filter (B) from the fuel filter assembly, replace it with a new one, and then install the fuel filter assembly in accordance with reverse of above steps. When replacing the fuel filter, must replace the O-ring.
  7. Bleed air in low pressure fuel circuit (Refer to "Bleeding Air In Low Pressure Fuel Circuit").
  8. Start the engine and check that there is any leak on the low pressure fuel circuit including the fuel filter.

... a překlad dle kolegy Googla :lol:

  1. Vypněte zapalování a odpojte záporný (-) baterie kabelem.
  2. Odpojit čidlo vody konektor (A), topení konektor (B) a termostat konektor (C).
  3. Odpojte přívodní trubku paliva rychle konektor (D) a výstupní trubky paliva rychlé připojení (E).
  4. Vyšroubujte palivový filtr instalace matice (A) a vyjměte palivový filtr (B) z vozidla.
  5. Odstraňte vodní senzor (A).
  6. Po odstranění palivový filtr (B) z palivového filtru sestavy, vyměňte ji za novou, a pak nainstalovat palivový filtr shromáždění v souladu s zpáteční výše uvedené kroky. Při výměně palivového filtru musí vyměnit O-kroužek.
  7. Nasát vzduch do nízkého tlaku paliva okruhu (viz "odvzdušnění V nízkých okruhu tlak paliva").
  8. Nastartujte motor a zkontrolujte, zda existuje nějaký únik na nízký tlak paliva okruhu včetně palivového filtru.

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 04.01.2012 01:12
od djtomy1
Tak nevim,ale odpojit jen tak hadicku natlakovanou na tech x baru tak mam cele auto od nafty a nejen auto :lol: .
Chudak pan googl se moc nenaucil prekladat. :D .
Ale i tak dik Radku.

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 04.01.2012 07:43
od Prokeš
palivový filtr u CRDI by se měl měnit po 50 000 km mi bylo zděleno v servisu což když netankujete v nějaké jezedácké čerpačce a tankujete kvalitní naftu (aditivovanou) tak neni problém,v práci nám na W transportér mění ve 100 000 tisících a nestalo se že bychom nenastartovali a nebo byl nějaký problém s ucpáním filtru hlavně dobrou naftu a Vif zimní aby rozpouštěl ten bio cajk co přidávají do nafty a jednou za rok Tec na pročištění a neni problém....

Re: Palivovy filter

PříspěvekNapsal: 04.01.2012 08:45
od djtomy1
Tak to neni co rok jako u benzinu? Tak to je super,tim padem to nemusim asi moc resit ze?To jsem nevedel.
No ja beru verva diesel tak vif davat nemusim a myslim ,ze cpat ho tam po 1400 km je to jen plytvani penezi.Casem ho tam samozrejme pridavat budu.
Diky za rady. :thu: