Stránka 1 z 3
Palivovy filter

Napsal:
10.12.2011 21:03
od Serb
Caute.
Mam cee'd SW 2008 prerobenu na LPG.
Vsetko funguje ako ma, avsak raz za cas sa vyskytne problem - zanesie sa mi palivovy filter, kedze menej pouzivam benzin..
Teda je potrebne ten filter vymenit... v KII dam zan aj 50 eur.
Nevedeli by ste mi nehodou poradit nejaku lacnejsiu alternativu? skusal som googlit a original filter som lacnejsie nenasiel... myslite ze by mohla byt pouzita aj nejaka alternativa od ineho vyrobcu?
diiik, Lukas
Re: Palivovy filter

Napsal:
11.12.2011 10:49
od Beda
Koukal jsem k Elitu a je pravda, ze tam nemaji zadny alternativni filtr na benzin verzi, leda tak na CRDi. Chtelo by to zjistit OE cislo filtru a zkusit hledat dle nej. Zkus napsat Snikovi, ja aktualne nemam pristup, abych se podival na to OE cislo

a nebo mozna vyctes oznaceni primo z toho filtru.
Re: Palivovy filter

Napsal:
12.12.2011 08:33
od only_one
nebylo by lepší raději natankovat čistý benzín na nějaké lepší benzíne?
Re: Palivovy filter

Napsal:
12.12.2011 11:26
od snike
Palivový filtr u Cee´da s benzinovým motorem je součástí palivového čerpadla ... není samostatný jako je tomu u motorů CRDi
... viz. obrázek položka 31090B

0002.jpg
Re: Palivovy filter

Napsal:
12.12.2011 15:59
od Beda
Pravda todle uz tu nekdo resil, kde je palivovy filtr

Koukal jsem narychlo pres Google podle tech cisel a nasel jsem leda cele pumpy, solo filtr ne

a to jeste jen v zahranici

Re: Palivovy filter

Napsal:
14.12.2011 12:51
od Serb
no... kurnik.. tak podla toho co pisete to zatial nevyzera moc optimisticky

only_one píše:nebylo by lepší raději natankovat čistý benzín na nějaké lepší benzíne?
nechapem ako by mi to pomohlo... tankovavam benzin na shellke - tam by snad s kvalitou nemal byt problem
Re: Palivovy filter

Napsal:
14.12.2011 16:09
od only_one
pokud máš problémy s filtrem a jezdíš na LPG tak je chyba v palivu a tudíš tankuješ bordel. Jinak se ti filtr nezanese jen tak. PS Shell není zcela výhra (respektive, jde vždy o provozovatele jak se chová k nádržím ... ale to je na jinou debatu)
Re: Palivovy filter

Napsal:
14.12.2011 18:16
od djtomy1
Divam se na to to tema a me by zajimalo jak se cisti a meni na dieslu.Dokud se ucpe vodou jak se to vycisti, kdyz je to pod takovym tlakem

A kde vubec je

V motorovem prostoru jsem si ho nevsiml.
Re: Palivovy filter

Napsal:
14.12.2011 18:41
od snike
@djtomy1: ... ve svém autě ho najdeš v motorovém prostoru ... viz. pozice č.6

fuel filter 01.jpg
... a takhle vypadá

fuel filter 00.jpg
Re: Palivovy filter

Napsal:
14.12.2011 19:31
od djtomy1
*snike*
No co si budem povidat jsi dobry.A jeste postup cisteni
Diky.
Re: Palivovy filter

Napsal:
03.01.2012 19:57
od djtomy1
Panove ,nikdo?Nikomu se jeste nerosvitila kontrolka palivoveho filtru?
Me by zajimal postup vycisteni toho filtru ,to bych zvladnul i sam,ale problem je asi ten tlak.
Re: Palivovy filter

Napsal:
03.01.2012 20:53
od snike
Tady je postup demontáže filtru
- Turn ignition switch OFF and disconnect the negative (-) battery cable.
- Disconnect the water sensor connector (A), the heater connector (B) and the thermostat connector (C).
- Disconnect the fuel inlet tube quick-connector (D) and the fuel outlet tube quick-connector (E).
- Unscrew the fuel filter installation nuts (A), and then remove the fuel filter (B) from the vehicle.
- Remove the water sensor (A).
- After removing the fuel filter (B) from the fuel filter assembly, replace it with a new one, and then install the fuel filter assembly in accordance with reverse of above steps. When replacing the fuel filter, must replace the O-ring.
- Bleed air in low pressure fuel circuit (Refer to "Bleeding Air In Low Pressure Fuel Circuit").
- Start the engine and check that there is any leak on the low pressure fuel circuit including the fuel filter.
... a překlad dle kolegy Googla
- Vypněte zapalování a odpojte záporný (-) baterie kabelem.
- Odpojit čidlo vody konektor (A), topení konektor (B) a termostat konektor (C).
- Odpojte přívodní trubku paliva rychle konektor (D) a výstupní trubky paliva rychlé připojení (E).
- Vyšroubujte palivový filtr instalace matice (A) a vyjměte palivový filtr (B) z vozidla.
- Odstraňte vodní senzor (A).
- Po odstranění palivový filtr (B) z palivového filtru sestavy, vyměňte ji za novou, a pak nainstalovat palivový filtr shromáždění v souladu s zpáteční výše uvedené kroky. Při výměně palivového filtru musí vyměnit O-kroužek.
- Nasát vzduch do nízkého tlaku paliva okruhu (viz "odvzdušnění V nízkých okruhu tlak paliva").
- Nastartujte motor a zkontrolujte, zda existuje nějaký únik na nízký tlak paliva okruhu včetně palivového filtru.
Re: Palivovy filter

Napsal:
04.01.2012 01:12
od djtomy1
Tak nevim,ale odpojit jen tak hadicku natlakovanou na tech x baru tak mam cele auto od nafty a nejen auto

.
Chudak pan googl se moc nenaucil prekladat.

.
Ale i tak dik Radku.
Re: Palivovy filter

Napsal:
04.01.2012 07:43
od Prokeš
palivový filtr u CRDI by se měl měnit po 50 000 km mi bylo zděleno v servisu což když netankujete v nějaké jezedácké čerpačce a tankujete kvalitní naftu (aditivovanou) tak neni problém,v práci nám na W transportér mění ve 100 000 tisících a nestalo se že bychom nenastartovali a nebo byl nějaký problém s ucpáním filtru hlavně dobrou naftu a Vif zimní aby rozpouštěl ten bio cajk co přidávají do nafty a jednou za rok Tec na pročištění a neni problém....
Re: Palivovy filter

Napsal:
04.01.2012 08:45
od djtomy1
Tak to neni co rok jako u benzinu? Tak to je super,tim padem to nemusim asi moc resit ze?To jsem nevedel.
No ja beru verva diesel tak vif davat nemusim a myslim ,ze cpat ho tam po 1400 km je to jen plytvani penezi.Casem ho tam samozrejme pridavat budu.
Diky za rady.
