Stránka 1 z 26
Jaký motor?

Napsal:
05.10.2007 21:59
od Návštěvník
Dobrý den,
pro tento model jsem se sice už rozhodl, ale ještě nevím s jakou motorizací. Ročně najezdím tak kolem 10 000 km.
Většinou jezdím plně naložený s rodinou.
Můžete mi prosím doporučit, zda-li vzít naftu, nebo benzín, případně není-li 1.4 CVVT 80kW příliš slabé na kombi? Momentální cenový rozdíl mezi 1.4 CVVT, 1.6 CVVT a 1.6 CRDi je po 30 000 Kč a to by se mi při dnešních cenách poh. hmot a počtu najetých kilometrů vrátilo tak za 6 let.
Díky za každou radu.

Napsal:
05.10.2007 22:27
od Beda
Vzhledem k poctu najetych kilometru rocne nedoporucuji naftu (nevyplati se

), pokavad auto bude plne nalozeno, tak bych volil 1,6 CVVT, protoze je proste sviznejsi nez 1,4 CVVT. O 1,4 CVVT bych uvazoval, pokavad by auto bylo jen na takove to popojizdeni po meste a na kratsi vzdalenosti :cool:
Tot muj subjektivni nazor ;)

Napsal:
07.10.2007 21:32
od vlafi
Mám absolutně stejný názor.. 

Napsal:
08.10.2007 19:35
od vlafi
Dnes mi prodejce říkal,že i ta 1.4 jezdí dobře..Ale i přesto si stojím za příspěvkem výše :cool:

Napsal:
08.10.2007 19:50
od Jezevec33
Podle mně by oba motory měly uspokojit tvé požadavky.U 1,6CVVT se dá počítat s kapku vyšší spotřebou (o cca 0,8l) ale motor je zde výkonější o rovných 10kW...Toď můj názor

Napsal:
09.10.2007 06:36
od snike
Stejně jako ostatní bych ti doporučil v tvém případě 1,6 CVVT. Ty kW a Nm co má proti 1,4 CVVT navíc, se ti jistě budou někdy na silnici hodit ;-) Taky jsem si ho chtěl pořídit, ale nakonec jsem volil 1,6 CRDi.

Napsal:
09.10.2007 21:54
od Návštěvník
Já zvolil 1,6 crdi, diesel já zasadně koupit jen nový v žádným případě ne jetý nikdy nevíš totiž kolik tě to bude stát ale diesel je diesel. Začínal jsem s Mercedesem 200D typ 123, žralok se mu říkalo a to bylo nej auto ze všech které jsem měl po trabantu.

Diesel.

Napsal:
10.10.2007 10:41
od Návštěvník
Já na nafte uz jezdím roky, ale je fakt, ze za rok nacourám okolo 50tis.km a i vic jak kdy.Takže u mě vede CRDI.
Jen jsem si všimnul na prospektech kde je focen motor,že i u 1,6CRDI je ičko označeno červeně a ve skutečnosti tomu tak není.A nikde jsem nic k tomu nenašel.

Napsal:
10.10.2007 11:30
od Beda
@Anonym:
Je to mozna diky tomu, ze tak rozlisujou slabsi a silnejsi verze v tech statech, kde bude platit toto:
Citace z jednoho clanku píše:Pro některé trhy se budou z daňových důvodů vyrábět verze s mírně sníženými výkony 1.4/77?kW (105?k), 1.6/85?kW (115?k), 1.6 CRDi/66?kW (90?k) a 236 N.m a 2.0 CRDi/99?kW (135?k).

Napsal:
10.10.2007 12:50
od vladislav
Já si objednal 1,4.Těch 200 co z toho vymáčknul Vlafi mě bohatě stačí....

Re: Diesel.

Napsal:
13.10.2007 22:51
od Beda
Anonym píše:Já na nafte uz jezdím roky, ale je fakt, ze za rok nacourám okolo 50tis.km a i vic jak kdy.Takže u mě vede CRDI.
Jen jsem si všimnul na prospektech kde je focen motor,že i u 1,6CRDI je ičko označeno červeně a ve skutečnosti tomu tak není.A nikde jsem nic k tomu nenašel.
Odpoved najdes mozna zde, mozna uz v Kia setrej a tak zacli davat obyc vika na motor, na nasledujicich obrazcich je to videt.
Muj motor:
Grafix:
Pepan:


Napsal:
13.10.2007 23:36
od vladislav

Napsal:
14.10.2007 08:16
od Návštěvník
No už jsem se ptal Vaska ,ríkal ze to je i bez cerveného íčka ten silnejsí motor 85kw,Měl jsem jen obavy aby to nebyla ta slabsí verze ale ta se sem nedováží(66kw).Ale díky za odpověď.

Napsal:
14.10.2007 08:51
od Návštěvník
No a k tomu jak se kolega ptal jaký motor,napíšu pokud mohu toto.Já osobně najíždím jak jsem psal dost,proto jezdím na naftě.Můj kluk ma Fabii 1,2 a najíždí ročně no nevím 10-15 tis km.A už ho spotřeba štve.A ted jednoduché počty ale je to hrůza.Berme cenu nafty a benzínu stejně což už dnes skoro vsude je.Aby se to lépe počítalo tak naftu i benzín za 30Kč.Spotřeba u nafty průměr 5L/100km tj. 5x30=150Kč/100km na ujetých 1000km je to 1500Kč,na 10tis.km=15000Kč a na 100tis.ujetých km tj.150tis.Kč.A benzín?Na 100km při průměrné spotřebě 8l=240Kč,na 1000km=2400Kč,na 10tis.km=24000Kč a na 100tis.km=240000Kč.Rozdíl u najetých 100tis.km je 90tis.Kč,To je už nálož.No a ted jde o to jestli se mi to vyplatí nebo ne.Myslím že ano.Pokud bych byl fakt jen jezdec který občas vyjede z garáže a najede do 10tis.km možná bych váhal ale já jsem pro naftu.Servis už na naftu není tak hrozný,Navíc u nafty se nemusí tak často řadit jako u benzína,šetříš spojku.Ale to nic prostě dnešní auta jsou už o něčem jiným ale tohle stojí za zamyšlení.Samozřejmě se do dá rozpočítat dál a nemusíte se mnou souhlasit,je to jen můj názor.

Napsal:
20.10.2007 15:55
od filo
Anonym píše:No a k tomu jak se kolega ptal jaký motor,napíšu pokud mohu toto.Já osobně najíždím jak jsem psal dost,proto jezdím na naftě.Můj kluk ma Fabii 1,2 a najíždí ročně no nevím 10-15 tis km.A už ho spotřeba štve.A ted jednoduché počty ale je to hrůza.Berme cenu nafty a benzínu stejně což už dnes skoro vsude je.Aby se to lépe počítalo tak naftu i benzín za 30Kč.Spotřeba u nafty průměr 5L/100km tj. 5x30=150Kč/100km na ujetých 1000km je to 1500Kč,na 10tis.km=15000Kč a na 100tis.ujetých km tj.150tis.Kč.A benzín?Na 100km při průměrné spotřebě 8l=240Kč,na 1000km=2400Kč,na 10tis.km=24000Kč a na 100tis.km=240000Kč.Rozdíl u najetých 100tis.km je 90tis.Kč,To je už nálož.No a ted jde o to jestli se mi to vyplatí nebo ne.Myslím že ano.Pokud bych byl fakt jen jezdec který občas vyjede z garáže a najede do 10tis.km možná bych váhal ale já jsem pro naftu.Servis už na naftu není tak hrozný,Navíc u nafty se nemusí tak často řadit jako u benzína,šetříš spojku.Ale to nic prostě dnešní auta jsou už o něčem jiným ale tohle stojí za zamyšlení.Samozřejmě se do dá rozpočítat dál a nemusíte se mnou souhlasit,je to jen můj názor.
Zdravím,pěkný článek, ale nevím o jakém benzinovém motoru píšeš.Já mám 1.4 benzín /80KW/ a je dost živý na tak velké auto a co se spotřeby týče měl bych se dostat po zajetí na spotřebu kolem 6-6,5 l/100km, o 8 l ani neuvažuji.Čest.