

Duschan píše:Tak po třech týdnech co mám toho svého ceeda (nyní mám najeto cca 400 km a motor jedna čtyřku), tak jsem jel delší trasu a musím říct, že jestli se něco nezmění tak je to bída (nečekám, že by došlo k rapidní změně) Když je auto rozjeté (v otáčkách), tak je to v pohodě, ale jak to má akcelerovat ( z většího klidu), tak to nejede vůůůbec a to nejsem žádnej letec. Před tím jsem jezdil octávkou 1,6 FSI a na to, že je to větší auto a rozdíl kW je jen 5, tak ten rozdíl ve výkonu je diametrální
olin píše:Duschan píše:Tak po třech týdnech co mám toho svého ceeda (nyní mám najeto cca 400 km a motor jedna čtyřku), tak jsem jel delší trasu a musím říct, že jestli se něco nezmění tak je to bída (nečekám, že by došlo k rapidní změně) Když je auto rozjeté (v otáčkách), tak je to v pohodě, ale jak to má akcelerovat ( z většího klidu), tak to nejede vůůůbec a to nejsem žádnej letec. Před tím jsem jezdil octávkou 1,6 FSI a na to, že je to větší auto a rozdíl kW je jen 5, tak ten rozdíl ve výkonu je diametrální
Vydrž alespoň do 5000 km a myslím, že svůj názor pozměníš. Mám najeto přes 8000 a na trojku při předjíždění to jde jak pila.
@-drb-
Absolutní souhlas.![]()
![]()
Duschan píše:Tak po třech týdnech co mám toho svého ceeda (nyní mám najeto cca 400 km a motor jedna čtyřku), tak jsem jel delší trasu a musím říct, že jestli se něco nezmění tak je to bída (nečekám, že by došlo k rapidní změně) Když je auto rozjeté (v otáčkách), tak je to v pohodě, ale jak to má akcelerovat ( z většího klidu), tak to nejede vůůůbec a to nejsem žádnej letec. Před tím jsem jezdil octávkou 1,6 FSI a na to, že je to větší auto a rozdíl kW je jen 5, tak ten rozdíl ve výkonu je diametrální
anybody.else píše:mam sice SW, ale taky 1.4 benzin, najeto neco pres 7tk.
Je fakt, ze motor je ochotnejsi ve vyssich otackach, ale me to docela vyhovuje. Napriklad dneska jsem najizdel na dalnici a potreboval se rozjet z cca 60km/h nechal jsem tam trojecku a roztahnul to v pohode na nejakych 120km/h. krasa...
nejsem zadnej zavodnik, myslim ze 1.4 je dobrej motor a linej neni, jen nesmis cekat, ze pri 50km/h ti ctyrka potahne.
Jedinou vec bych ocenil a to je sesta rychlost, ale to uz je jina kapitola....
olin píše:Šestka není o kroutícím momentu, stačí podřadit, když je třeba. Je to hlavně o úspornější jízdě na dálnici
a nejvíc bych ji ocenil, když vyjedu do SRN, protože při 150 km/hod by to bylo hodně znát. Kdysi jsme jezdili
do SRN služebním Formanem s převrtaným motorem na 1.4 a závodní šestistupňovou převodovkou. Motor
to zvládal v pohodě, horší to bylo s podvozkem (při 160 km/hod v bočním větru to byl adrenalin), což u Ceeda nehrozí.
martinmmm píše:olin píše:Šestka není o kroutícím momentu, stačí podřadit, když je třeba. Je to hlavně o úspornější jízdě na dálnici
a nejvíc bych ji ocenil, když vyjedu do SRN, protože při 150 km/hod by to bylo hodně znát. Kdysi jsme jezdili
do SRN služebním Formanem s převrtaným motorem na 1.4 a závodní šestistupňovou převodovkou. Motor
to zvládal v pohodě, horší to bylo s podvozkem (při 160 km/hod v bočním větru to byl adrenalin), což u Ceeda nehrozí.
žertuješ 6 stupnovu prevodovku u formana
to kolik stala ta prevodovka a upravy
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé