Áno to sem tam robím a tam je iný ťah keď to ide do červená 100 je za chvíľkuXMira píše:Je pravda, že v režimu normal a s DCT se ten motor jen převaluje a prakticky je jedno, jaký má výkon, protože ho reálně ani nevyužije. Dokonce mi připadá, že ani nějaké zběsilé mačkání plynu z něj to nejlepší nedostane, protože ho převodovka okamžitě pošle do otáček a než se pořádně nadechne turbo, tak už zas řadí zpátky. Jak kdyby zjistila, že to vlastně s podřazením přehnala a hned to začne upravovat.
Proto všem majitelům DCT doporučuji, čas od času, když hezky ohřejou motor i převoduvku, přepnout na sport a na sekvenci a pěkně tam ty rychlosti skládat pádlama. Najednou zjistíte, co vlastně váš motor umí. Jen bacha na radary, protože se k "legislativnímu maximu" dostanete nepříjemně rychle.
melonsvk píše:dachs72 píše:Snad mi tu iluzi nikdo nevezme, ale mně bylo na přímý dotaz řečeno, že půjde jen o softwarově seříznutou výkonovou špičku v otáčkách, kam se při běžné jízdě málokdy podíváme, a lehce změněnou mapu řazení u DCT. Cílí to na ty "vykazované" emise, nebo chcete-li na závodníky, co mají potřebu startovat od semaforu k semaforu na hraně trakce, atp. Další detaily či informace stále chybí, homologace je věc asi složitá. MY25 výroba od dubna.
Každopádně bylo by dobré nemystifikovat: nejde o nový motor.
Takze emisie budu rovnake 99% casu a to 1% kedy je potreba plny vykon pri obiehani alebo pripajani na dialnicu (ano, cim rychlejsie tym bezpecnejsie) zarezeme. Sounds reasonable Za par tisic sa to nacipuje naspat na 118kw a hotovo...
Baster píše:Mám ceeda vyrobenyho 26.3.2024 v gt line, výkon 117,5kw a má jenom hlídání únavy, ale to není nic obtěžujícího
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Zdenowrc