Stránka 1 z 1
"Výkon" DCT

Napsal:
05.12.2023 16:01
od Pietro1
Nazdar,
vsimol som si, ze pri motorizaciach 1.4 T-gdi a 1,5T-gdi je u ceed/proceed pri konfiguracii s DCT papierove zrychlenie horsie v porovnani s manualom, ale pri 1.6 T-gdi je to naopak - tu automat na zrychleni nepatrne "prida".
Je to dane rozdielnymi typmi DCT alebo len naladenim riadiceho softveru? ci vplyv hmotnosti?
Re: "Výkon" DCT

Napsal:
05.12.2023 16:10
od melonsvk
Nema GT launch control? Inak mi to pride dost zanedbatelne, pokial spravne pozeram rozdiel +0.2s a +30kg, co uz je takmer vramci odchylky merania. Co mam skusenost, tak DCT ma dost vahave rozbehy, potom uz radenie vyssich stupnov je zarucene rychlejsie ako dokazes radit pri manuale. A propos, 0-100 je pre mna absolutne nezaujimavy udaj, ovela dolezitejsie su pruzne zrychlenia 60-100 a 80-120.
Re: "Výkon" DCT

Napsal:
05.12.2023 17:11
od bobo69
ked dáš pri rozbehu z miesta "kick down" ,tak je to lepšie ako manual ale začnu hrabať pneu.Pri normálnom rozbehu je to také komótne.
Re: "Výkon" DCT

Napsal:
05.12.2023 18:50
od Pietro1
melonsvk píše:Nema GT launch control? Inak mi to pride dost zanedbatelne, pokial spravne pozeram rozdiel +0.2s a +30kg, co uz je takmer vramci odchylky merania. Co mam skusenost, tak DCT ma dost vahave rozbehy, potom uz radenie vyssich stupnov je zarucene rychlejsie ako dokazes radit pri manuale. A propos, 0-100 je pre mna absolutne nezaujimavy udaj, ovela dolezitejsie su pruzne zrychlenia 60-100 a 80-120.
Lanuch control nema. Nevravim ze to je vela ani ze natom nejak extra zalezi, u 1,4 je to -0,3s. Ak je DCT stale rovnaka ocakaval by som vplyv rovnakym smerom.
Re: "Výkon" DCT

Napsal:
05.12.2023 22:53
od Osozu
Musel by si byt pretekár aby si radil rýchlejšie ako DCT, takže tieto rozdiely sú len teoretické 99 percent vodičov to nedá rýchlejšie na manuáli ako automat
Sent from my SM-S916B using Tapatalk