Drobná aktualizace, aby to nevypadalo, že už jsem auto úplně odepsal. Zatím jsem provedl toto:
Kompresní tlaky na všech válcích cca 1.24 MPa. Nemám kdovíjak přesný tlakoměr, ale mělo by to být v klidu na horní hranici a motor by měl být ok.
Rozvodový řetěz je vytahaný úměrně svému stáří, ale nevypadá přeskočeně a i když jsem ho zkoušel tahat, co se dalo, ze zubu se nezvedne.
CVVT přestavuje.
PCV je volná.
Sání vzduchu je čisté a reaguje.
Všechny svíčky jiskří a vzdálenosti jsou ok. Ještě aby ne, když jsou to NGK 4 měsíce staré.
Vstřiky nevypadají ucpaně, rezistence je ok, ale pro jistotu jsem je vyměnil.
Spodní lambda je venku a nevypadá zase tak hrozně, ale už je vyměněná.
No a teď válčím s první lambdou, která je hodně kvalitně zapečená. Nástrčka na lambdy se nechytá, stříkám to uvolňovačem, buším do toho kladivem a zatím nic. Ještě to zkusím zahřát hořákem, ale na to teď moc není čas
.