Stránka 6 z 8

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 02.12.2023 19:48
od lebka75
a není 100 málo, co raději 102 :lol:

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 02.12.2023 22:43
od Osozu
lebka75 píše:ano psalo, ale s tím že to bude od příštího roku ;)
My už na tom jazdíme par rokov, a žijeme

Sent from my SM-S916B using Tapatalk

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 03.12.2023 12:22
od XMira
IMHO nejde tak ani o 95 vs. 100 ale o biolíh vs. ETBE.

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 03.12.2023 14:57
od Osozu
Áno preto jazdím. Na 100

Sent from my SM-S916B using Tapatalk

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 06.12.2023 21:28
od Thopr
Dnesni instalace Racechipu na 1.5 T-GDi .. velmi prijemna zmena hlavne kroutaku v nizsich otackach, ted mi to vice pripomina 1.5 tsi... :) Jinak zkouska bez, ze cca 53km/h na 180 do tahleho kopce cca 39-40 vterin, s chipem cca 34 vterin. Mam tu variantu +17ps a 33nm... Vse mam jak na videu, tak i fotky, ale nejdou mi vlozit.

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 06.12.2023 21:29
od CEED2021
Thopr:
Předpokládám, že při aplikování chiptuningu jde automaticky záruka do kopru... Je to tak??

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 06.12.2023 22:24
od Thopr
Ne, je to externi jednotka. I sam technik mi ji prave doporucil, montaz cca 5 minut, jen mi rekl, at na garancku si ji sundam, pry jen radeji, ale ze servisuji i nekolik aut s externi jednotkou, kterou sami nabizeli jako mozne prislusenstvi. Byl jsem skepticky, ale kamarad to dal na Xceeda 1.5 tgdi a zasel si na brzdu za Drapkem a kupodivu hodnoty opravdu tak jak deklaruji a zadny brutal. Je to vlastne o cca 12% navyseni. Treba u 1.4 tgdi maji i verzi, ktera prida snad az 50ps a 60nm..

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 06.12.2023 22:35
od CEED2021
Thopr:
Dej pak vědět, jak to vypadá se spotřebou...
Chce to vyjet aspoň dvě, tři nádrže...

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 06.12.2023 22:50
od tom247
Thopr píše:Ne, je to externi jednotka. I sam technik mi ji prave doporucil, montaz cca 5 minut, jen mi rekl, at na garancku si ji sundam, pry jen radeji, ale ze servisuji i nekolik aut s externi jednotkou, kterou sami nabizeli jako mozne prislusenstvi. Byl jsem skepticky, ale kamarad to dal na Xceeda 1.5 tgdi a zasel si na brzdu za Drapkem a kupodivu hodnoty opravdu tak jak deklaruji a zadny brutal. Je to vlastne o cca 12% navyseni. Treba u 1.4 tgdi maji i verzi, ktera prida snad az 50ps a 60nm..


Mapa je robena na konkretne auto?

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 07.12.2023 08:49
od therion
Pri montazi podobnych veci bych doporucoval kontrolovat teplotu katalyzatoru neb ty tovarni mapy maji svuj racionalni duvod.
Extreni "chip" samozrejme mapy neupravuje , ale posune offset cidlum (teplota sani, map/maf a lambdy) a donuti jednotku vice obohacovat. Klasicky garazmajstr podvod. Jedina cesta jak mapy zmeni te editovat firmware jednotky a v hexu to zmenit).

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 07.12.2023 22:10
od Thopr
Tak ja ladil cely zivot TDI motory, kdy nebyl problem ze 103KW verze CFHC udelat normalni softem cca 135KW a treba 430nm.. najel jsem s tim 100tkm, pak tam dal turbo ze 125KW verze, znovu nechal odladit a hned jsem byl na 152KW... Vse samozrejme na brzde a s grafem... Najeto dalsich 100tkm a auto prodano. Tady u 1.5 tgdi je to super, ale narovinu ten spodek je mrtvola oproti tsi od koncernu. Tady ten racechip je jedinna moznost na zlepseni spodku a pritom neprijit o zaruku. Ja to nikomu necpu, jen to ne, jen kdyby nekdo vahal, tak at ma nejake informace... To je vse. Jinak je to odlazene konkretne na vuz, zadny univerzal. A je to nemecky vyrobek, ne zadny kaufland a hlavme maji i dost testu a vse ok. Stalo me to par tacu, vim, ze kamos za to daval na jone auto i 16tkc.. kdybych nemel zaruku a tim padem i treba narizene presoftovani od vyrobce v autorizaku, tak si to necham odladit naprimo... Kolega s 1.4 tgdi ma 179ps n brzde a uz 140tkm spokojene jezdi... A jede to opravdu krasne, chiptuning mu delal BH motor na SK. Jeste s tim racechipem, je to firma, ktera ty jednotky dela do snad vsech aut vcetne odbrzdeni, jejich produkty nabizi i gt-sports...

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 08.12.2023 07:48
od therion
Nemecko nenemecko, nedela to nic jineho nez zkresluje hodnoty cidel. U stareho dieslu to neni problem , ale dnesni odlehcene eko motory s gpf je trochu jiny kafe. Navic vyrobce neposkytuje pro čr zaruku na motor:

Only motor vehicles which satisfy ALL of the following conditions will qualify for this Warranty and be
considered “Qualifying Motor Vehicles”:
• Motor vehicles which are registered in Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy,
Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom


A co je nejvic zarazejici a presne odpovida memu podezreni ze zaruka nekryje emisni system:

The following list shall comprise the types of engine components and parts which are Qualifying Parts
and eligible for replacement or repair under the terms of this Warranty:
intake manifold; drive shafts; all internal parts of the engine that are linked to the oil circulation
system; gearboxes (with the exception of the couplings and coupling parts integrated into the
gearbox); cardan shafts; cardan shaft bearings; pistons; crankcases; crankshafts; crankshaft
sprockets; engine blocks; inlet and outlet valves including the valve guide; cylinder heads; cylinder
liners; camshafts; camshaft sprockets; connecting rods; turbochargers.
This list is final and exhaustive. Damage to any other type of components or parts will not be covered
under this Warranty.

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 08.12.2023 09:12
od petzl62
Aniž bych chtěl rozporovat tvoje závěry, což nemám vůbec v úmyslu. Nicméně mi nedá se nezeptat.
A co dělají originální řídící jednotky motoru, při přepínání módů- ECO(XCeed naštěstí nemá)- NORMAL- SPORT?
Jsem v tomto laik, ale myslím si, že to bude svým způsobem to samé?
Samotného by mně zajímalo- když už jsme nakousli tuto problematiku, jak by na tohle přepínání- originální fabrické- reagoval systém měření emisí?

Jinak díky Thopr za referenci, za sebe můžu napsat, že jsem rád za první zkušenosti a budu rád i za další reference, co se týká spotřeby atp.
A samozřejmě jsem rád, že se zvýšila tvoje spokojenost s autem. Což si myslím, je to hlavní.
Dobré palivo tady v okolí máme naštěstí díky EO bez biosložky v N95- zatím v dosahu. I bez použití 100oktanu.
A s tím mám zase dlouhodobou zkušenost já- a zatím jen tu pozitivní.

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 08.12.2023 09:48
od therion
Co delaji? V rezimu sport jedou nominalni vykon a ostatni mody jsou proste vykonove a dynamicky seskrcene. I pro kickdown ma ecu pripraveny scenar nabehu vykonu aby neohrozil katalyzator a neobohatil prilis smes. Kdyz mu vsak das informace z cidel, kde bude offset dejme tomu 20% tak ecu pojede podle pripraveneho scenare protoze predpoklada, ze udaje cidel nekecaji. A ted si vem ze pri kickdownu jede obohaceni na takove urovni aby se benzin vsecek spalil a neposkodil ventily a katalyzator. Jednotka si vsak mysli, ze podle cidel (maf/lambda) ma o 20% vice vzduchu nez je skutecnost a tak do smesi naladuje o 20% benzinu vice. Ten uz kvuli realnemu nedostatku vzduchu neshori a dostane se do katalyzatoru, ktery v te chvili uz nebude mit 850°c , ale po ubrani plynu a obohaceni kyslikem klidne 1000°C.

Re: 1.5 T-GDi

PříspěvekNapsal: 08.12.2023 10:10
od petzl62
Aha, děkuju za vysvětlení. :thu: