ach ta chladiacia kvapalina, na starom fore som sa o nej napisal
takze pri kupe noveho auta je kvapalina medzi low a full, po par stoviek kilometrov jej trochu klesne ale najdlolezitejsie je ze ona klesne len vo vyrovnavajuces nadobke nie priamo v tlakovej nadobe kde musi byt stale...ked si ale pozorne vsimnete, tak ked auto zohrejete na prevadzkovu teplotu tak kvapalina (vo vyrovnavacej nadobke) je spat medzi riskami...vyjadrenie servisaka: pre Vas pokoj Vám to dolejem ale je to uplne normalne
P.S. ruzova a modra sa nesmu miesat!!!modra je urcena pre chladiace sústavy spaľovacích motorov z ľahkých zliatín a ruzova zvlášť vhodná pre chladiče moderných hliníkových motorov. Co ale viem je ze ruzova by nemala vydit aj do motorov z lahkych zliatin t.j. ze ruzovu by si teoreticky mohol naliat tam kde bola modra ale naopak nie - hovorim o kompletnej vymene kvapaliny nie o miesani!!!ak sa mylim tak ma opravte