Tak já osobně mám s metaltec-1 najeto přes 280 000 Km a mám to nalité snad všude nafta, veškeré olejové náplně a vše ok.Kolegové z práce to taky používaji kolik let a nemaji problém.
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
no nic, pogooglil som co to dalo a uz nikdy viac nic do oleja nedam. je to tak, ze vsade niekto nieco tlaci do nas. je mozne, ze mi to nieco poskodi mozno viac, mozno menej. v lepsom pripade sa nic nestane. je to kazdeho vec. dik za vsetky nazory co tu padli a varovania. skoda, ze neprisli o par dni skor
Akustickévlny,šíriacesazozdrojavľudskomhrdle,saodraziaodbariérygeologickéhopôvodusosilouadekvátnouk pôvodnému impulzu. (Ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva.)
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
osobně jsem dal už 2 rok Shell Helix Diesel Ultra extra 5W-30, jestli 30 nebo 40 , záleží jestli máš víc studené starty , jestli ano tak dej 30....lépe maže při nižších teplotách...
Nazdar pani Idem menit olej, zatial som menil raz a lial som tam 5W-40 Castrol edge Nakolko mam auto december 2007 vo vinku zakodovany rok 2008. Co som cital tak DPF sa do ceeda davalo na prelome rokov 2009-2010 Jeden clen tu spominal ze ma ceeda z Rakuska a ma DPF , ja ho mam z Nemecka. Ako zistim ci tam mam dpf alebo to je len katalyzator? Da sa to rozkodovat podla vin alebo nieco specificke zbadam ked ho dam na jamu?
Nebo vyfot spodek (vyfukove potrubi) auta mobilem a posli sem foto, podle toho uz ti reknem, zda ho tam mas ci ne
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Tak chlapi neco tam dole je snike rozlustil ze by tam mohlo byt DPF Ako na tom vlastne je ceed s dpf? regeneracny alebo uz ho niekto menil? Nikde o tom neni neak zmienka
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Podľa toho, že tam vedú tie trubky, čo je prívod nafty pri vypaľovaní (regenerácii) , tak by to mal robiť automaticky, na základe prevádzky, všeobecne životnosť je cca 180 tisíc km, ale pokiaľ auto jazdí iba krátke trasy tak sa to znižuje, vypadá, že sa vypaľoval/regeneroval,
kamarád 84 tisíc a byl ká-o,asi ty krátké pojížďky okolo baráku je to třeba taky trochu protáhnout dál, no lepší je když není vůbec a je po starostech...
Tak ked mam DPF tak tam predpokladam mozem v klude naliat ACEA C3 ako prepdisuje manual a Castrol Magnatec Dieseli 5W-40 DPF
mam 125tis, a zatial som ani nepostrehol kedy by prebehla regenracia ale zas nejazdim velmi kratke trasy mozno tak raz dva krat za tyzden do 10km a inak stale nad 25 co mam trasu do prace, alebo dialnicne presuny. Kazdopoadne vyhoda je ze je samoregeneracny, tiez aj to ze o tom nie je vela po forach ako pri fordoch/peugeotoch tak zatial si asi plnia funkciu. Ked mu zacne nieco byt ktovie ci by sa nedal vymenit vyfukovy diel z verzie bez dpf a elektronicky osetrit 5ty vstrek.
Já mám filtr na Ceedu z Rakouska z rv 08, zatím najeto asi 144tkm bez problémů, regeneruje se asi každých 1000km po dobu cca 10minut, vždy se zvedne aktuální spotřeba, jinak se to zjistit nedá. Myslím, že DPF v Kie žádný pátý vstříkovač nemá (jen se prodlužuje vstřik), ty trubky vedou k tlakovému snimači, který je v motorovém prostoru (měří tlaková ztráta ve filtru). Díky pozdnímu vstřiku se může ředit motorový olej, takže bych doporučil častější výměnu. Jinak se verze s DPF dá poznat podle elektronické štrtící klapky narozdíl od pneumatické (je na trubce od mezichladiče do motoru). Jinak máme doma verzi s a bez filtru a rozdíl v čistotě výfuku je opravdu znatelná.
Filtr by mohl vydržet dlouho, ve světě motorů psali, že v suberbu najel 530tkm a stále funguje a tam je to s regenerací mnohem horší. Jinak doporučuji trochu zpomalit při regeneraci, protože proud vzduch ochlazuje potrubí a pak vše trvá délé - na dálnici až 30km