| Důležité upozornění |
|---|
|
Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 |

Auťas píše:No, jak už tady někdo psal, zpátečka je jako z gumy. Ale jde to. Někdy vyšlápnout znova spojku, někdy trochu víc zabrat. Zatím mám jen něco přes dva tisíce, tak uvidím, jestli si to ještě sedne
.


Auťas píše:Jo, přesně, mám tam Defend

Chci jet v neděli na sraz (sekce srazy), mohli bychom to vyzkoušet navzájem, kdo to má horší a jestli to stojí za seřízení. Teda jestli pojedešaifell píše:Auťas píše:Jo, přesně, mám tam Defend
já také a takto bude stejná obdoba problému ... Klici tady psali že se to ochodí a tak jsem zvědavý, někdy mě to semtam nakrkne :-(

Auťas píše:Chci jet v neděli na sraz (sekce srazy), mohli bychom to vyzkoušet navzájem, kdo to má horší a jestli to stojí za seřízení. Teda jestli pojedešaifell píše:Auťas píše:Jo, přesně, mám tam Defend
já také a takto bude stejná obdoba problému ... Klici tady psali že se to ochodí a tak jsem zvědavý, někdy mě to semtam nakrkne :-(



Budu se sice opakovat, ale to řazení zpátečky je konstrukční problém všech manuálních převodovek. Zpátečka se řadí zasouváním vloženého ozubeného kola s přímými zuby mezi hnací a hnané kolo. Takže se musíte najednou trefit do dvou různých mezer v zubech. Stačí se jedním trefit zub na zub a zpátečka tam nejde. Chce to řadit s citem, v nejhorším trochu povolit spojku, opět sešlápnout a zařadit. Ostatní rychlosti se řadí zasouváním zubových spojek se synchronizací a ozubená kola jsou ve stálém záběru. Něco jiného je to u automatu, který má jen jedno planetové soukolí pro všechny rychlosti včetně zpátečky a řadí se hydraulicky ovládanými lamelovými spojkami.![]()
jakub píše:Zpátečka nemá synchron jako ostatní rychlosti, takže vždycky půjde hůře... ;-)

aifell píše:jakub píše:Zpátečka nemá synchron jako ostatní rychlosti, takže vždycky půjde hůře... ;-)
No to si nás moc nepotěšil :-)




Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé