Ingdave píše:S tím chlazením turba to nebude až takové, nikdo hned po zátěži nezastaví a nevypne motor, vesměs většina z nás po zátěží motoru ještě pijánko dojíždí svých pár kilásků ke svému cíli a pak teprve zastaví a vypnou motor a to už asi budou pro to turbo lepší podmínky. A jestli po zátěži někdo vypne hned, tak to bude jenom sem tam za nějakou dobu a asi to nebude až takové zlo pro nové moderní motory, ty s tímto snad aspoň lehce počítají. Ale i když se na toto vztahuje záruka není důvod se o to nestarat a nešetřit si to.
Tony píše:asi tak nějak. po dálnici švihám docela svižně takže turbo maká na plné obrátky, ale když sjedu z dálnice mám to domů tak 2kiláky vesnicí takže kliďánko 5O na čtyřku lechtám plyn a jak dojedu normálně vypínám
Tony píše:spíše bych jako problém viděl vytáčení studeného motoru. tam dostává turbo zabrat...
forrester píše:uz radsej nic nehovorim, tu su tusim sami "vyletnici, kilometer pred pumpou mam ist 70 po dialnici nie,omg??"
len si myslim ze to moc beriete vazne to chladenie toho turba, tisice ludi co jazdia po cestach mozno ani nevedia ze maju turbo pod kapotou,
a ziadne chladenie ani nic podobne...
motor nechavam ist len ked stojim nana nejakom odpocivadle,a potom hned zase valim dalej ..
Prokeš píše:Má někdo zkušenosti s motorem,jak se chovat po ujetí delší trasy a jak krátké, mám na mysli jestli nechat turbo vydýchat (zchladit) po jaké vzdálenosti atd....
Edit snike: Sloučeno s již existujícím tématem ... přečti si příspěvky výše ;)
vegas píše:... pokud po ostré jízdě zastavím turbo má v ten moment ca 140 tis. otáček a je potřeba aby se turbo ´´dotočilo´´ na volnoběh jak dlouho tohle může trvat? asi 3-5 minut ? ....
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé