


Další radostmasaj píše::angry: Po telefonu dohodnuto ať se stavím ,po příjezdu se dozvím , jedinej servisak na plyn má dovolenou tak mam přijet příští týden. Po jízdě se servis technikem, odpověď to by ASI DĚLAT NEMĚLO,tim to pro ne skončilo. Sem rozčarován ne přímo nasranej . Proc mne vůbec řekly ať přijedu.
pražák píše:ahoj kontrolka zhasínání je normální to když se motor chladí přivstřikem benzínu třeba jedeš i 3 km na benzín. Ted v tech teplotách častější jev hlavně když poskakuješ ve městě. Na PP se nespoléhej ten počíta dobře jen když jezdíš na benzín. LPG spotřebu si počítej mazáním počítače dojezdu,já mažu po každem natankování plynu max 30-33 l. Najedeš cca 350 -4OO km dle stylu jízdy.
Carel píše:pražák píše:ahoj kontrolka zhasínání je normální to když se motor chladí přivstřikem benzínu třeba jedeš i 3 km na benzín. Ted v tech teplotách častější jev hlavně když poskakuješ ve městě. Na PP se nespoléhej ten počíta dobře jen když jezdíš na benzín. LPG spotřebu si počítej mazáním počítače dojezdu,já mažu po každem natankování plynu max 30-33 l. Najedeš cca 350 -4OO km dle stylu jízdy.
Opravdu si nejsem zcela jist tím co zde píšeš.Nevím co máš za systém LPG . Pokud ovšem má "Tomasafc" Ceed JD 2013 a v tom LPG Lovato, tak není důvod proč by mu měl panel kontrolek při překročení cca 3000 otáček začít zhasínat. Normálně se to chová tak, že nic nebliká akorát se začně přistřikovat benzín a to se nikde nesignalizuje. Palubní počítač po namontování LPG je bohužel zcela nepotřebná věc. Jak dojezd, tak výpočet spotřeby je k nepoužití.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé