patro16 píše:tym co pocituju trhanie na 1.5 T-Gdi, mozete skusit reset adaptacnych hodnot pre plynovy pedal /funguje aj pre Hyundai/
- niekomu to pomohlo vyriesit problem nastalo a niekomu docasne pokial nebola ina zavada.
>> Postup pre auta s manualnou prevodovkou: << /s automatom to bude podobne/
1. pri vypnutom aute stlacte plynovy pedal uplne na podlahu / doraz a drzte stlaceny
2. stlacte tlacidlo startovania dvakrat > poloha ON (nestlacajte spojku, motor vypnuty) alebo v pripade klucoveho startovania otocte klucom do polohy ON
3. plynovy pedal drzte uplne stlaceny na podlahe /doraz cca 60 sekund
4. pustite plynovy pedal
5. vypnut auto startovacim tlacidlom alebo v pripade klucoveho startovania otocte klucom do polohy lock
6. reset adaptacnych hodnot pre plynovy pedal je kompletny
Madbugie píše:tak mám pocit, že napr. správanie sa plynového pedálu, keď je motor podtočený, je jemnejšie, plynulejšie...
príklad: ideš v meste 50kou, zaradená 4ka, z nejakého dôvodu spomalíš na 40, čo znamená cca 1250 otáčok, čo je na turbobenzín už málo, ak som predtým pridal plyn, auto výraznejšie "dunelo" )
patro16 píše:tym co pocituju trhanie na 1.5 T-Gdi, mozete skusit reset adaptacnych hodnot pre plynovy pedal /funguje aj pre Hyundai/
- niekomu to pomohlo vyriesit problem nastalo a niekomu docasne pokial nebola ina zavada.
>> Postup pre auta s manualnou prevodovkou: << /s automatom to bude podobne/
1. pri vypnutom aute stlacte plynovy pedal uplne na podlahu / doraz a drzte stlaceny
2. stlacte tlacidlo startovania dvakrat > poloha ON (nestlacajte spojku, motor vypnuty) alebo v pripade klucoveho startovania otocte klucom do polohy ON
3. plynovy pedal drzte uplne stlaceny na podlahe /doraz cca 60 sekund
4. pustite plynovy pedal
5. vypnut auto startovacim tlacidlom alebo v pripade klucoveho startovania otocte klucom do polohy lock
6. reset adaptacnych hodnot pre plynovy pedal je kompletny
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé