 od Madbugie » 21.10.2024 18:21
od Madbugie » 21.10.2024 18:21 
			
			mno... včera som zažil druhý krát pri 55 000 km, prvý krát to bolo asi 20 000 km, že auto/motor výrazne trhalo pri prudšom pridávaní na diaľnici... následne autom triaslo až do zastavenia a vypnutia kľúčika... a 5 x zablikala kontrolka motora (nie vypalovania) a zhasla... aj mi to vtedy skúsili načítať na diagnostike, ale nič tam nebolo
(predtým mi auto mierne trhalo pri nízkych otáčkach - EGR ventil sa menil (ak zostane trochu otvorený, auto sa dusí)... to je už odstránené)
myslím si, že pri vypaľovacom procese na diaľnici, je EGR plne otvorený, a po ukončení vypalovania GPF filtra sa akokeby zabudol vrátiť do pôvodnej polohy a zostal naplno otvorený, preto auto pri prudkom pridaní doslova šklbalo motorom, vrčalo ako na 3 valce... čistá katastrofa...
po vypnutí motoru a znovu naštartovaní sa klapka EGra zavrie a všetko prebieha OK... to trhanie by mohlo byť spôsobené tým vypaľovaním a následnou softvérovou chybou, kedy sa ventil dobre nezavrie...
po znovunaštartovaní motora je to zasa "OK"...
proste EGR ventil, GPF filter, cievky, vypaľovanie a priamovstrek je vražedná kombinácia... nedá sa svícit, babka vypili petrolíh...
			
 as mad as possible  
 
 Kia Ceed SW 1,5 T-Gdi -  Casa White - Gold + Navi + Led