Výsledek v servisu před 14 dny nic nepřinesl, ale protože jsem do auta nechal namontovat nebo jsem sám montoval tři věci tak jsem se na ně zaměřil. Tažný to nebylo i když je tam relátko a podobně, tak nemá žádný odběr. Další na řadě bylo osvětlení kufru - pás LEdek. Ale spínač zámku je spolehlivě vypne tak tam taky nic. No a poslední byl alarm Athos 1803BT. Ačkoliv podle technický dokumentace měl mít klidový odběr 20mA tak tomu tak nebylo a pěkně sosal baterii. Další efekt nějakýho deadlocku alarmu byl že jsem se na jednotku nedokázal připojit přes GPRS. Takže výsledek byl, že i po dlouhý trase cca 400km bylo ISG zapnuto, kontrolka zhasnuta a fungovalo. Ale ráno opět zase svítilo a samozřejmě ani ťuk. Takže jsem šel po něm. Odpojil jsem jednotku (odeslal do Jablotronu) a vyrazil po týdnu opět na další dlouhou trasu. A po příjezdu ráno vše OK. Kontrolka byla pěkně zhasnutá. Takže jsem sosala našel. V servisu jsem pak zjistil že pokles napětí pod hranici cca 85% baterie je právě signalizováno rozsvícenou kontrolkou.
Nicméně odpojením jednotky jsem zjistil, že při zamčení nebliknou blinkry a tím pádem se neaktivuje ani tovární alarm. Tak jsem se podíval na zapojení alarmu a zjistil jsem že ten tydýt co to montoval to zapojil blbě a zem polohovýho čidla připojil na spínač kapoty. No a když spínač kapoty signalizuje otevření - nebliknou blinkry při zamčení dálkou - tak nefunguje ani tovární alarm a ani ISG. Po správném zapojení si už cca týden zase zvykám na vypínání motoru na křižovatce.
No když jsem tuhle story převyprávěl v servisu tak samozřejmě vina hned svalena na dodělávaný alarm, ale to že ho montovali oni to už nikoho nezajímalo, protože to bylo moje přání ...

O víkendu budu vracet jednotku alarmu do auta - vyměnili GSM modul a nějaký další věci (vše grátis

). Tak uvidím jak to bude pak fungovat.
Co se týká zimy tak je to tak prostě blbě navržený a tak se to musí brát. Jinak mi bylo také doporučeno aby jsem baterii po zimě určitě nabil jinak nebude hned fungovat a bude mít výpadky. Bacha na to je tam gelová baterie s AMG tak na to musí být nabíječka jinak se odpálí čidlo na baterii a baterie samotná. Ještě k tomu nabíjení - baterie se se neodpojuje a zapojuje se plus pól na baterii a minus někde na kostře auta - rada od technického vedoucí KIA.
