benzínové motory v KIA

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Mirse » 25.01.2016 13:10

Právě proto jsem ti dal tak lehkou otázku aby sis odpočinul od těch těžkých !!! :D :yes:
Logo GDI jsem už našel taky (a dokonce stříbrné aby ladilo k ceedu) a k tomu i logo 1.6 (také stříbrné), jen je jedno na e-bay a druhé na alíku ... :( ale asi do toho půjdu ...
Kdyby byl náhodou zájem vložím odkazy ...
KIA Ceed SW MY2024 1.5 T-GDI GPF TOP
Green Ex
8 000 km 6,2/100 km
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP - prodáno
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4140  Témata: 3
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)
Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2024)
8000 km @ 6.2 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Nole » 25.01.2016 15:19

akurát rozmýšľam, že koľko typov loga by musela :kia: vyrobiť, keďže čo sa týka benzínov, máme ich viac druhov
MPI
D-CVVT
S-CVVT
GDI
T-GDI
u dieselov je to jednoduchšie, pretože CRDI (Common rail) má každý typ a aj to celkom dobre vyzerá nalepené
no ale u benzínov, čo ja viem
ešte to GDI a T-GDI by som bral
ale tie ostatné :?
no uvidím, čo mi na to na montáži povedia ;)
Kia ceed II 1,4 Silver
Uživatelský avatar
Nole Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 336  Témata: 1
Registrován: 04.12.2015
Bydliště: Trstena  Slovakia (sk)

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod achiles » 14.02.2016 01:45

achiles píše:Na mém 1.6GDI mě trápí jeden velký neduh a to vibrace v rozsahu 2500-3000ot, které se hodně přenáší do plynového pedálu...

t0x!n píše:>>...2. nasledovalo, ze jsem prestal jezdit k opevovane Shell a Agip a zacal jsem tankovat u nas na Tescu kde maji certifikat SGS a do kazde nadrze jsem pridaval VIF a do 1tkm vibrace uplne prestaly, takze v rozmezi co to auto melo nalitano 10-16tkm kdy jsem se ho zbavil, jiz zadny vibrace v plynovym pedalu nebyly nebo jo byly ale tak minimalni, ze jsem se na to musel jooo soustredit abych neco citil, to jsem citil i vic nerovnosti silnice jak ten plyn
..
>>Moje rada tedy na konci zni, zkusil bych nez bych reklamoval, zkusit projet nekolik nadrzi z jine benzinky jak tankujes a pridavat do benalu VIF, osvedcil se mi uz jen z hlediska tissiho chodu motoru a lepsiho mazani a k tomu prave onomu snizeni vibraci, kdyz sla i30 z baraku tak tam vibrace byly ale tak malinkate, ze jsem se na to musel moc a moc soustredit a kdyz auto ridil nekdo cizi, tak o tom vubec nevedel dokud jsem mu nerekl, kdy se na to musi zamerit.


vibrace se mi projevujou už každou jízdu, jen nemam čas zajet do servisu :(

Co se týče benzínu, tak tankuji všude možně (samozřejmě žádné JZD) a VIF přidávám pokud nezapomenu už tak 5 tisíc km a nepozoruji vůbec žádnou změnu.
Kia Cee'd SW II (2013) Casa White, 1.6 GDI 99KW, exclusive + p. Ultra 3 ... Obrázek
Kia ProCeed GT (2024) Orange Fusin, 1.6 T-GDI 150KW
Uživatelský avatar
achiles Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 372  Témata: 4
Registrován: 17.11.2012
Bydliště: praha  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW II (2013)
115000 km @ 8.1 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod žralok » 11.04.2016 17:38

Nole píše:no v podstate majú pravdu
vyššia emisná norma ide na úkor výkonu a nižší výkon motora rovná sa nižšia poistka
a čo sa týka ISG, tak v roku 2008 sa štandardne montovalo


Tak konečně mám jasno . Vyjádření KIA Praha .
Pro Rakousko se vyráběl motor s nižším výkonem kvůli euro normě CO2.
Potvrzuji, že se u vozidel ED vyráběli dva výkony pro motor 1.6GAMMA.
Vyšší výkon: 92.7kW a nižší: 84.6kW. Hodnoty výkonů se asi třikrát drobně upravovaly
žralok Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 26  Témata: 3
Registrován: 25.11.2015
Bydliště: Kardašova Řečice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2009)
126300 km @ 7.5 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod irenko » 30.06.2016 10:04

Nole pozerám, že máš v Ceedke 1,4 (asi nie u-čko ;) ) nebral by si teraz radšej 1,6 GDi?
Plánujem čoskoro kúpiť Ceed SW, ale zamestnanecká zľava nefunguje úplne ako som čakal,
čo ma za následok nutný kompromis.
Chcem sa vlastne opýtať, či radšej obetovať výbavu, alebo silnejší motor?
Stíha Ti plne naložená 1,4 napr. do kopcov, dajme tomu taký Príslop.......
Uživatelský avatar
irenko Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3  
Registrován: 30.06.2016
Bydliště: Strečno  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2016)
800 km @ ??? l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Nole » 30.06.2016 20:08

nie nemám U1,4, mám Kappa 1,4 (hatchback)
kupoval som to auto preto, pretože my už rodinné auto máme
toto je skôr také moje na pobežky, výlety atď...
mne plne stačí a vyhovuje, preto som nad 1,6GDI neuvažoval, aj keď ho považujem za veľmi vydarený motor
do kopca samozrejme nižšší prevodový stupeň a vysoké otáčky, aby som vykompenzoval turbo

čo sa týka teba, chceš SW
ani by som nerozmýšľal a rozhodne by som išiel do 1,6 GDI
1,4 bude na SW slabá, o naloženom aute do kopca ani nehovorím
popísalo sa tu o tom na fore dosť a v podstate súhlasím s tým, že do SW je 1,4 veľmi zlá voľba
ak je to otázka peňažného kompromisu, tak by som to riešil asi tak, že by som kúpil SW 1,6GDI s výbavou Silver
Kia ceed II 1,4 Silver
Uživatelský avatar
Nole Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 336  Témata: 1
Registrován: 04.12.2015
Bydliště: Trstena  Slovakia (sk)

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod elkan » 30.06.2016 21:30

1,6 gdi sw mám už skoro rok a s tímto motorem jsem velmi spokojen. Kultivovaná jízda s dostatkem výkonu, běžně jezdím lehce nad 2000 otáčkami....
KIA CEED SW GT-line 1,5 t-gdi, paket seat
Uživatelský avatar
elkan Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 456  Témata: 5
Registrován: 15.10.2015
Bydliště: Západní Čechy  Czech Republic (cz)

Kia Ceed SW III (2022)
38000 km @ 6.4 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Mirse » 01.07.2016 09:29

Já mám to samé 1.6 GDi SW (přes půl roku) a mohu jen potvrdit výše popsané - s motorem naprostá spokojenost, min.týden jsem konečně vyzkoušel i plně naložené auto + nosič na TZ s dvěma dospělými horskými koly a i při jízdě po křivokátsku výkon motoru naprosto bez problémů ... :thu:
KIA Ceed SW MY2024 1.5 T-GDI GPF TOP
Green Ex
8 000 km 6,2/100 km
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP - prodáno
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4140  Témata: 3
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)
Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2024)
8000 km @ 6.2 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod irenko » 01.07.2016 11:53

vďaka za názory a vaše skúsenosti, pôjdem do Ceeda SW 1.6 GDi :)
Uživatelský avatar
irenko Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3  
Registrován: 30.06.2016
Bydliště: Strečno  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2016)
800 km @ ??? l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Roman-Zilina » 05.07.2016 10:21

Co sudite o tom malolitraznom motore 1.0 turbo?
Sucasnost: :kia: Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW
Minulost: :kia: Sephia 1.5, 59 kW
Roman-Zilina Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 777  Témata: 8
Registrován: 05.07.2016
Bydliště: Žilina  Slovakia (sk)

Kia Rio III (2012)
0 km @ 0 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod snike » 05.07.2016 13:37

Ja bych ho ve svem aute nechtel ;) Nejmensi objem, ktery bych skousl by byla 1,4 turbo ... tu ale Kia nedela.
KIA Sportage MY25 TOP 1.6 T-GDI GPF 4x2 MHEV 7DCT 118 kW bílá Cassa (WD) 8.666 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6252  Témata: 89
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1)
10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)
10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) 1. místo (1) 2. místo (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (25)

Kia Sportage V (2025)
8666 km @ 0 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Roman-Zilina » 05.07.2016 19:03

Ja mam v podstate uz vybranu - 1.4 80kW - :kia: Rio :)

Len nechapem, preco ten motor nedavaju aj do cee´d-u? :no:
Sucasnost: :kia: Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW
Minulost: :kia: Sephia 1.5, 59 kW
Roman-Zilina Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 777  Témata: 8
Registrován: 05.07.2016
Bydliště: Žilina  Slovakia (sk)

Kia Rio III (2012)
0 km @ 0 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod ulthar » 24.08.2016 09:49

Zdravim,

ma 1.6 GDI cidlo teploty oleje? Zkousel jsem pripojit OBD2 -> BT dongle s Android aplikaci Torque Pro (placena verze). Zjistil jsem, ze to umi precist snad kazde prdnuti toho auta co lita po sbernici + spoustu veci dopocitat. Bohuzel teplotu cidla ojele mi to neukazalo a nevim jestli je to tim, ze ten dongle zastaraly (2011) nebo tim, ze auto nema cidlo teploty oleje.
ulthar Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2  
Registrován: 01.04.2015
Bydliště: Doma  Czech Republic (cz)

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod melonsvk » 24.08.2016 10:55

Nole: nemas nejake zakulisne info o motoroch do novej generacie Ria? :) Ci tam bude aj nieco lepsie ako 1.2 atmo a litrove turbo? :drink:
Kia Rio 1.4 CVVT (2013)
Kia Cee'd 1.6 CRDi DCT (2016)
Kia Optima 1.7 CRDi DCT (2016)
Ford Kuga 1.5 EB 8AT (2024)
Uživatelský avatar
melonsvk Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1302  Témata: 15
Registrován: 31.01.2015

Kia Optima IV (2016)
80000 km @ 6 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod mano8 » 25.08.2016 07:28

Zdravím, som tu nový,
mam otazku na motor 1.4 cvvt :

mal som ceed sw seriu 1 po facelifte s motorom 1.4 cvvt 73kw verzie gamma - 5 rychlostny manual
vcera som kupil ceed 2 sw (2016) s motorom 1.4 d-cvvt 73wk verzie kappa - 6 rychlosnty manual

úvodom poviem ze niesom nárocny vodic a 1,4 mi stacila aj s nalozenym kufrom "na chatu" ja si radsej podradím a pôjdem pomenej..

môže mi niekto zhrnuť v čom je hlavny rozdiel motorov ?
čítal som že je to v podstate uplne iny motor, nakoľko zmenili vrtanie a zdvih, tiez viem ze d-cvvt znamena dualne casovanie zvlast pre sacie a zvlast pre vyfukove ventily.
co to ale znamena v praxi ? rozbeh motoroa z nizsich otacok ? spotreba ?
je pravda ze prva ceedka si pýtala troska vyzsie otáčky (2500-3000) aby to +- šlo...

mal som navyber 1.6 GDi vo vybave silver ale zvolil som si 1.4 d-cvvt vo vybave gold - čo myslíte, dobrá voľba ?
ďakujem.
Kia ceed SW 1.4 d-cvvt 73kw GOLD (2016) sirius silver
mano8 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 21  
Registrován: 25.08.2016
Bydliště: LC  Slovakia (sk)

PředchozíDalší

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé