

Logo GDI jsem už našel taky (a dokonce stříbrné aby ladilo k ceedu) a k tomu i logo 1.6 (také stříbrné), jen je jedno na e-bay a druhé na alíku ...

Kdyby byl náhodou zájem vložím odkazy ...
achiles píše:Na mém 1.6GDI mě trápí jeden velký neduh a to vibrace v rozsahu 2500-3000ot, které se hodně přenáší do plynového pedálu...
t0x!n píše:>>...2. nasledovalo, ze jsem prestal jezdit k opevovane Shell a Agip a zacal jsem tankovat u nas na Tescu kde maji certifikat SGS a do kazde nadrze jsem pridaval VIF a do 1tkm vibrace uplne prestaly, takze v rozmezi co to auto melo nalitano 10-16tkm kdy jsem se ho zbavil, jiz zadny vibrace v plynovym pedalu nebyly nebo jo byly ale tak minimalni, ze jsem se na to musel jooo soustredit abych neco citil, to jsem citil i vic nerovnosti silnice jak ten plyn
..
>>Moje rada tedy na konci zni, zkusil bych nez bych reklamoval, zkusit projet nekolik nadrzi z jine benzinky jak tankujes a pridavat do benalu VIF, osvedcil se mi uz jen z hlediska tissiho chodu motoru a lepsiho mazani a k tomu prave onomu snizeni vibraci, kdyz sla i30 z baraku tak tam vibrace byly ale tak malinkate, ze jsem se na to musel moc a moc soustredit a kdyz auto ridil nekdo cizi, tak o tom vubec nevedel dokud jsem mu nerekl, kdy se na to musi zamerit.
Nole píše:no v podstate majú pravdu
vyššia emisná norma ide na úkor výkonu a nižší výkon motora rovná sa nižšia poistka
a čo sa týka ISG, tak v roku 2008 sa štandardne montovalo
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé