Stránka 2 z 4

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 16.08.2016 10:29
od Roman-Zilina
Je to uplne v prdelici. Budem rad, ak zozeniem 1.4 atmosferu v Riu :)

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 14.09.2016 07:26
od Mirse
Tak jsem se včera konečně taky povozil v Ceedu SW s 1.0T - GDI GT Line a musím konstatovat, že byť to nebylo z mého pohledu až tak úplně tragické, jsem přesto velice rád, že jsem při koupi zvolil 1.6 GDI, ten motorek se opravdu musí honit otáčkama, při rozjezdech s plynovou " náloží " na kterou jsem zvyklý, mi auto takřka chcípalo, zlepšilo se to až když jsem se přeorientoval a trochu více přitlačil na pilu, v dostatečných otáčkách už ten motůrek docela slušně tahal ale neumím si ho představit s plně naloženým kufrem a ještě nosičem s dvěma koly v kopcích např. křivoklátska, kam pravidelně jezdíme na víkendy :no: , dát tenhle motor do kombíka mi tedy moc rozumné nepřipadá :thd:

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 20.09.2016 07:24
od Mirse
Italské automobilky moc nemusím ale asi mají jako jedni z mála stále trochu toho rozumu - třeba se k nim na rozdíl od své korejské ségry přidá i Kia ale spíše to vidím jen jako své zbožné přání ... :huh:

http://www.auto.cz/fiat-turboera-nezaji ... ropu-98351

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 20.09.2016 08:21
od melonsvk
Zas 1.4 atmo ma kadekto, to nie je ziadny zazrak, hlavne s vykonom 73kw.

Keby predstavili poriadnu 1.8 do Brava alebo Tipa s vykonom okolo 110kw, to uz by bola ina rec a aj napriek odporu k talianskym autam by som nad tym premyslal :lol:

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 20.09.2016 10:34
od Mirse
To je pravda..., zas na druhou stranu je to míněno do do Una atd. takže do těch větších zmiňovaných se třeba ještě pochlapí, až budou po celé Evropě jezdit jen ty litrový pidimotůrky byla by to pro ně asi veliká šance se opět zviditelnit :)

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 20.09.2016 14:04
od 4sAd
Litrový tříválec bez turba je tak akorát do zahradního traktůrku na sekání trávy. Klepání motoru by zaniklo v hluku od rotujících nožů a pokud by člověk neměl zahradu v kopci, tak by i ten výkon stačil :thd: .

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 20.09.2016 17:03
od only_one
Litr u koncernu funguje velmi dobře, deleko lépe jak u Kii. Prostě je taková doba. Budeme se s tím muset smířit v základních variantách motororizací. Na druhou stranu GT ceed 1,6T je velmi příjemný motůrek.

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 21.09.2016 09:29
od 4sAd
Měl jsem tu možnost si užít týdenní cestování s litrovou tříválcovou Corsou ve Francii. Jo, do města to je fajn auto - malé, obratné. Ale když vás na dálnici ve stoupání předjíždí kamiony, to už tak fajn není. Nemluvě o tom, když se ještě zapnula klima...

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 21.09.2016 09:32
od Roman-Zilina
Do kopca objehali kamiony :lol: To si spominam, ako sme boli v Taliansku este s nasou Skodovicou 105, na streche 2 surfy a za nami prives, sice skladaci. Auto plne nalozene, tiez nas okrem traktorov obehlo vsetko :lol:

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 03.10.2016 14:13
od elkan
Dnes jsem narazil na článek o nové i30, mě se teda moc nelíbí, ale hlavně jde o motory. Jediný atmosférický motor hyundai nechala 1,4l. zbytek bude jen přeplňovaný. V Čechách je prý stále oblíbený atmosférický motor, což je teda i můj případ......stejný motory předpokládám i v budoucí nové kia ceed, proto mě to zajímá.
Myslim, že naše 1,6 gdi budou v budoucnu docela žádaný i jako ojetiny.
Doufám, že si budoucí ceed zachová sportovnější a zajímavější exteriér i interiér....
https://www.novinky.cz/auto/416305-novi ... -internetu

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 25.10.2016 21:11
od elkan
Tak snad to vypadá, že se pomalu přichází na to, že maloobjemový motory nemají budoucnost...
http://www.garaz.cz/magazin/novinky/300 ... -internetu

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 26.10.2016 06:51
od Mirse
Nějaký ten článek už je tu:
viewtopic.php?f=2&t=6458&view=unread#unread

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 02.11.2016 15:24
od Jan Perník
je to fakt špatný, hrozně rád bych si koupil Ceed SW GT Line s 1.6GDI, ale prostě se to nevyrábí.. TOPka proti tomu má pro mě o dost horší budíky, sedačky, exteriér, atd...
do ledna budu rozmýšlet, jestli přežít s 1.0TGDI, když budu jezdit 90% času jen město a okresky a dálnici možná 3x ročně..
ale s tím 1.6GDI se prostě jede líp, i když nezní tak dobře, je to prostě 1.6...

Cenově mi vychází skoro na stejno, resp. ta GT Line levněji o 20 tisíc, protože je to půlroční služebák s 18tkm a je v požadované barvě, proti tomu TOPka co mám nabídnutou je předváděčka s 600km za super prachy (cena na úrovni comfortu plus na netu), ale barvu nesnesu, takže dalších cca 25 tisíc za kvalitní folii, která stejně vydrží jen 3-5let...
A teď k tomu ještě ty nové i30ky..

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 04.11.2016 23:21
od Schila
Jelikož mám doma 2x ceed sw a to každý s jiným motorem, tak myslím, že mohu trochu obohatit tohle fórum.
Můj první ceed 1,6 GDI, stáří necelé 4 roky - do teď najeto cca 55 000 km a druhý 1,0 T-GDI - GT Line, stáří 1 rok - najeto 12 000 km. S oběma jsem velmi spokojený. U té 1,6 jsem měl zatím pouze jednu garanční opravu a to výměnu obou předních světel - výrobní vada na ledkách, která se projevila po 3,5 letech. Jinak absolutní spokojenost. Druhý 1,0 zatím také velká spokojenost. Jsem již spíše klidnější řidič a jezdím spíše na spotřebu tzn. město-50, okresky 90-100, dálnice 120-130 km/h. Vetší akcelerace jen když je to nutné, jinak klidná a pohodová jízda. Oba motory mám rád, ale každý je úplně jiný. Nebudu se dlouze rozepisovat. Pokusím se o stručnost. 1,6 jede dobře, živější je až ve vyšších otáčkách. Průměrná dlouhodobá spotřeba 6,5 L Co se týče toho jedno litru, tak je papírově slabší, ale díky turbu je pocitově silnější. Zabírá pěkně od nízkých otáček a není nutné ho vytáčet nad 3000 ot. Zvuk je takový sportovní (mně se líbí), ale není nijak hlučný. Žádné vibrace apod. Zabrble pár vteřin po studeném startu a pak o něm prakticky nevíte. Odhlučnění je velmi dobré. Co se týče spotřeby, tak jsem také velmi spokojen. Tento motor je více háklivý na práci s plynem a na styl jízdy. Pokud mu šlapete, tak si vezme i mezi 8-9 litry v porovnání s 1,6, která si při stejně sportovní jízdě vezme kolem 8 litrů. Naopak když jedete v klidu, tak není problém jet na okresce kolem 5-ti litrů u 1,6 jsem při stejně klidné jízdě na okresce jel za 5,7 L. Dlouhodobou spotřebu u tohoto litrového motoru mám rovných 6 Litrů. V létě jsem měl 5,8, ale teď se to trošku zhoršilo, jelikož denně používám vyhřívání sedadel a volantu, což je docela zátěž, ale v létě zase jela pořád klima. Vzhledem k tomu, že ta GT Line je na gumách 225/40 R17, tak myslím průměr 6l není vůbec špatný. Jezdím velmi často studené starty na krátké vzdálenosti 6-12 km, takže tak :-) Osobně mám raději ten 1,0 Turbo. Jezdí se mi s ním lépe a také ta výbava je v něm TOP. V červené vypadá úžasně :-)

Pěkný den všem fandům značky KIA :-)

Re: 1,0T- GDI

PříspěvekNapsal: 05.11.2016 13:40
od only_one
Ty jo :-)) první spokojenej litrař.. a jeste mu da prednost před Gdi... tak to se jen tak nevidí a asi jen tak neuvidí