Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod therion » 17.01.2023 09:22

jestli ten motor je po roce 2009, tak na 99% jsou ty vstriky stejne pro obe verze. Proc se ten motor zadrel? Muzes vyloucit vadu puvodniho turba?
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1589  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod mirob » 17.01.2023 11:34

Myslim ze turbo nebola príčina. Do poslednej jazdy auto ťahalo bez problémov , zvuk Ok , nedymilo . Kolegyňa naštartovala prešla 700m na križovatku ked sa pohla motor prestal reagovať a po 15 metroch zhasol a štartér uz len bezmocne cvakal. Odťah do servisu kde to akože pozrelI . Ja som este dal dole práve koleso a skúšal som pretočiť cez klukovu hriadeľ , mal som nastavec a páku cez meter ale nepohol som to ani do jednej strany.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
mirob Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 24  Témata: 2
Registrován: 17.01.2023
Bydliště: žilina  Slovakia (sk)

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod therion » 17.01.2023 15:21

Nedokazu si predstavit jak se muze motor takto zastavit. I zadreny motor ztraci vykon postupne. Zrovna tyhle motory jsou nadprumerne spolehlive a dobre udelane.
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1589  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod mirob » 17.01.2023 21:48

Neviem možno tie kilometre , kolegina je krasná sice blondína ale tvrdila že na palubovke nič červene nesvietilo ale blondína s radiom na plne gule ale hladina oleja ok pol roka po výmene. Motor ide vymienať ten čo mi ho predal ,usudil som tak že mu radšej zaplatim aby som bol istý že je to motor ktorý funguje čo deklaroval ked sme motor vymienali za peniaze, skušal som ho pretočiť a uplne v poriadku. Vsterekovače som odfotil ale neviem porovnať, pošlem tu len neviem ešte ako ale s iphone to viem. Dakujem za odpoveď dam Vám vedieť neskôr BTW motory som menil len dva krat v živote na mojom prvom aute Lada 1200 a peuguot 405 ale toto už asi by som nezvládol.
Pekný deň.
Uživatelský avatar
mirob Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 24  Témata: 2
Registrován: 17.01.2023
Bydliště: žilina  Slovakia (sk)

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod lopo1 » 17.01.2023 22:04

Skor nebude mat problém RJ motora ?
lopo1 Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 498  Témata: 3
Registrován: 04.09.2020
Bydliště: Žilina  Slovakia (sk)

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod Beda » 17.01.2023 23:32

Offtopic :
Navod jak je mozne pridavat obrazky do prispevku viewtopic.php?f=178&t=3031
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8787  Témata: 332
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1)
9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
26. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (3)

Kia Stinger (2017)
86000 km @ 10.2 l/100km

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod therion » 18.01.2023 08:53

lopo1 píše:Skor nebude mat problém RJ motora ?


to by byl schopny ten motor rucne protocit.
Jeste me napadla varianta , kdyby se starter po nahozeni motoru neodpojit a zustal v zaberu , tak ho jizdou mohla zadrit a tim bloknout motor.
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1589  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod mirob » 18.01.2023 21:15

Dobrý. Myslím ak sa prehodí takmer všetko zo stareho motora neviem prečo by mala mať riadiace jednotka info že sa menilo železo ale nechcem predbiehať. Je to bežna vec ked kupite holomotor ale ten by stál dva krat viac ako som dal na bazoši za komplet ale !!! bazoš velké riziko. Dam ale vedieť.
Uživatelský avatar
mirob Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 24  Témata: 2
Registrován: 17.01.2023
Bydliště: žilina  Slovakia (sk)

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod mirob » 18.01.2023 21:52

Ano pane dobrá úvaha, mne sa to tiež nezdá a teraz budem rozmýšlať opakujem ja som nebol pri tom ale citujem koleginu . Naštartovala som bez problemov prešla som 700m a zastala na križovatke motor bežal pohla som sa a musela som pritlačiť pedal plynu dole ale auto neregovalo , zdalo sa mi že spojkový pedál zošiel až dole a po 15 až 20 metrov koniec. Ja som to odťahoval s kolegom z cesty a pokúšal som sa za jazdy tahaním zaradiť so spojkou nejaku rýchlosť ale nie nešlo tam zaradiť nič. potom sme zastali na červenu a ja chytrak som stlačil spojku a zaradil dvojku to už išlo a držal som spojku dole ,rozbehli sme sa na zelenu a skusil som povoliť spojku *** , okamžite odtrhlo tažne lano a ja som zablokoval na par minut celý jazdný pruh. Ešte jedna kuriozita v servise kde auto servisovali a mali určiť príčinu bol výsledok že príčina bola nefunkčná autobateria a auto bolo neodborne rozťahovane iným autom pri čom prišlo k preskočeniu rozvodov motora a nárazu na ventily.
Uživatelský avatar
mirob Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 24  Témata: 2
Registrován: 17.01.2023
Bydliště: žilina  Slovakia (sk)

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod mirob » 16.03.2023 07:15

therion píše:Nedokazu si predstavit jak se muze motor takto zastavit. I zadreny motor ztraci vykon postupne. Zrovna tyhle motory jsou nadprumerne spolehlive a dobre udelane.

Ano mali ste pravdu , v prvom servise kde auto bolo servis ovane po záruke bolo posúdene ako zadretý motor,auto kúpene za 63€ ako šrot pre syna, auto odtiahnutie do garáže kde som chcel odskúšať čo popisujem v tomto vlákne, aj som to urobil a nešlo to s pákou cez meter.Auto odtiahnuté do servisu kde servisujem moje firemne auto fiat doblo. Ano kupte si motor a my vymenime super tak som kupil z Bazoš.sk zaručene dobry za za 700€ samozrejme po namontovaní do auta biely dym s výfuku a tlakovanie do vodneho chladenia ,praskle tesnenie pod hlavou alebo hlava, volám predávajúcemu , nevedel som doneste späť vrátim peniaze, nekomentujem. Kupujem další motor so zárukou z Liberca motor preberám v Ostrave za 1200€ a ďalšia demontáž a montáž. Hura auto ide ale zle štartuje v chlade , asi žhavenie , ale vy ste chcel prehodiť motor, dobre to zvládnem v garáži všetky 4 zle čo tiež nechápem. Zo servisu beriem auto a dva motory , jeden kupeny cez bazoš a druhy pôvodny 440000 km a vykladam v garaži . Skušam ukázať synovi takto funguje motor ktorý ma pokazene tesnenie pod hlavou (pekne pretočíš ) a tento je zadretý ,nepretočíš. Ale motor šiel preočiť pekne v pohode tak teraz som pochopil aky som k..ot. Spomenul som si že kolegina povedala že spojkový pedal padol na podlahu a zo servisu volali že spojka a spojkové ložisko sa rozpadlo totálne , tak moja teória že sa niečo z rozbitého spojkového ložiska dostalo medzi spojkový prítlačný kotuč alebo unášač s ozubením a frame motora. Som smutný ale už nejak to prežijem a suhlasim že tieto motory su asi spolahlive a chyba môže byť aj niekde inde. Po tejte skusenosti viem ale rozdiely ktore su v konštrukcii motora HiGH vz. LOW aj ked su oba označene D4FB, vačkova hriadeľ a časovenie. Ak by niekomu pomohlo budem rad lebo mňa to stálo hodne.
Uživatelský avatar
mirob Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 24  Témata: 2
Registrován: 17.01.2023
Bydliště: žilina  Slovakia (sk)

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod Kulda » 16.03.2023 09:01

Zase jsi dobře koupil samotné auto. A máš náhradní motor připravený

Odesláno z mého SM-A336B pomocí Tapatalk
Kulda Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 11  Témata: 1
Registrován: 23.02.2023
Bydliště: Bystřice  Czech Republic (cz)

Re: Rozdíl mezi HIGH a LOW power CRDI

Příspěvekod mirob » 15.05.2023 20:27

Dik tak auto už je v Brne plne funkčne.
Uživatelský avatar
mirob Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 24  Témata: 2
Registrován: 17.01.2023
Bydliště: žilina  Slovakia (sk)

Předchozí

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé