Výkon motora 1,6CVVT

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Re: Výkon motora 1,6CVVT

Příspěvekod -Petr- » 18.06.2012 19:31

:D To víš, ono to v pěti lidech, na LPG a s plným kufrem (kočárek, hromady tašek) moc nejede. Pokud to je naložený, tak čtyřka do prudkýho kopce nemá ani význam (motor se rozeřve ale tím to končí, akcelerace má dovolenou), na trojku se to rozhejbe, ale při hodně naloženým autě to chce čas. Pokud si toho lenochoda potkal v okolí Rakovníka 17.6 kolem 16h tak jsem to možná byl já.... ;)

koukám píšeš poloprázdný ceed.... tak to bude omyl... :huh:
Kia Ceed 1.4 SW, 66Kw. Béžový ďábel (LPG/benzín)
Uživatelský avatar
-Petr- Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 231  Témata: 6
Registrován: 13.01.2011
Bydliště: Karlovarsko  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Výkon motora 1,6CVVT

Příspěvekod hermenet » 19.06.2012 11:28

@ -Petr-: Bylo to tou dobou a bylo to nedaleko: na silnici 7 někde kolem Loun. Ale seděli v tom opravdu jen dva lidi. Barvu toho pana kolegy z diskrétnosti zveřejňovat nebudu. :D
KIA cee'd SW 1.4 CVVT 80.2 kW Active (2009) Obrázek
Uživatelský avatar
hermenet Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 204  
Registrován: 19.12.2009
Bydliště: Praha 4  Czech Republic (cz)
7. sraz Kia-Club.org (1)

Opel Zafira (2016)
90000 km @ 8.37 l/100km

Re: Výkon motora 1,6CVVT

Příspěvekod Lada30 » 28.08.2012 10:32

jano007 píše:Ja som najazdil dosť km na rôznych autách (Nissan Primera, Peugeot 307, Peugeot 406, Peugeot 308, Peugeot RCZ, Peugeot 307 a 308 CC, A6, Toyota Avensis, Octavia I, Octavia II, Felicia, Fabia). Takže viem porovnať. Napríklad obyčajný klasický motor 1,6 na Ochtávke je podstatne pružnejší. Skrátka čakal som viac. Nikomu nechcem nič vnucovať. Ide o môj subjektívny názor na motor a prevodovku :kia: C´eed a ten je pre mňa relevantný.

A súhlasím s tým že 8v je pružnejší od nižších otáčok, ale má horšie emisie a nižší celkový výkon.

Inak čo musím pochváliť je úplne tichý chod na voľnobežných otáčkach. Občas rozmýšľam či som ho nevypol :D .


No vidíte a já, když jsem se rozhodoval mezo Octávií II 1,6MPI nebo ceed 1,6CVVT po FL tak po vyzkoušení té Octavie jsem honem utíkal do salonu KIA a říkal jsem si jestli se Škoda s 1,6MPI u Octavie nezbláznili.Jsem zvyklý benzínové motory točit a Octavia 1,6MPI prostě moc brzy umřela a netáhla ani moc před tím. Při svižné jízdě je třeba držet u Ceeda 3 tis otáček a více to točit-podobně jako třeba Hondy-především s naloženým atem v kopcovitém terénu.Myslím si, že každý si musí před koupí sám určit, zda chce klas. atmosféru, proměnné časování, 8v 16v nebo turbo či biturbo.Každé má svojí charakteristiku a chová se jinak-je třeba i s každým jinak jezdit.
Lada30 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 20  Témata: 4
Registrován: 07.10.2011
Bydliště: Morava  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2011)
0 km @ 7.9 l/100km

Předchozí

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé