Proc endoskop? Staci sundat hadici sani. Je to otazka jedne spony. Pak nekdo aby seslapl plyn (motor stoji) a klapu otevrel. Pokud je na dosedaci plose cerny prstenec je problem jasny. A pokud neni na 100% bude bordel hned za klapou.
Osozu píše:Presne toto sa stalo aj mne po výmene sviecok, auto začalo trhať pri kick downe, hneď som volal do servisu, a techník hneď povedal ze to môže byť cievka, a mal pravdu, vymenili rýchlo, na záruku, na druhý deň som mal auto.
Takže daj im to na skúšobnú jazdu, mne kontrolka nesvietila ale, keď to prebehli oni už sa to podarilo, diagnostika ukázala missfire.
Sent from my SM-S916B using Tapatalk
elkan píše:Díky moc...a to čištění se provádí na místě, nebo je potřeba klapku demontovat? Čím čistit usazeninu?
raix píše:Rad by som sa ale opytal, kto sa vyzna, 2 veci:
1. nehrozi mi nejake poskodenie motora alebo inych casti pri jazdeni v takom stave? Uz som takto musel prejst par 100km cakajuc na servis. Aj ked to setrim a vedome mimo skusania nedavam kick downy, trhaniu sa uplne na ceste nevyhnem.
2. ak by bola chybna cievka, poskodzuje to aj danu sviecku?
therion píše:U 1,5T jsou vypadky zapalovani buhuzel pomerne castym jevem. Vysokonapetova civka ktera to zpusobuje degraduje u kazdeho jinou rychlosti a je to odvisle i od teplotniho namahani tj i jizdim stylem. Netvrdim 100% ze je to i tvuj pripad , ale u 1,5T to byva z 90% pricina nerovnomerneho chodu motoru aniz by zpocatku byl zaznamenany misfire.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé