Update po 2. servisnej prehliadke (v inom servise, ako tie predtym), ak by to niekoho zaujimalo. Opat som nahlasil aj tento klepot. Najprv prisiel k autu mechanik a ten sa tvaril, ze on nic nepocuje. Potom prisiel aj prijimaci technik a ten potvrdil, ze je to pocut, ze sa nato pozru a tiez porovnaju s inym rovnakym motorom. Povedal som im, co som vedel, hlavne z 1. prehliadky a nech sa teda urcite pozru aj na ten aktuator a riadenie turba. Kratky zaver: opat sa nic neporiesilo...
Pri preberani mi povedali, ze to pozerali, diagnostika nic neukazala (pri odovzdani som im spomenul, ze ta nic neukaze, kedze to bude mechanicky problem), iny rovnaky motor na porovnanie tam nemali, ze dali dole aj remen, ze to byva casto z tejto casti motora, ale ze to nepomohlo, bolo to stale pocut. Na moju otazku, ako je to teda s tym aktuatorom, co som spomenul pri odovzdani auta, tak sa tvaril, akoby som to povedal prvy krat, cize tam zrejme ani nepozreli. Uzavrel to s tym, ze ved mam to stale v zaruke, tak ak by sa to zhorsilo, tak mam prist.
Neviem posudit, ci o probleme vedia, ale tvaria sa, ze nie alebo to Kia zatial naozaj neriesi, napriek tomu, ze na Hyundai fore citam, ze tam to pri rovnakych motoroch riesia v ramci garancie nejakou opravnou sadou turba uz par mesiacov. Ak by mal niekto nejake nove info, ako to (vy)riesil, prip. vedel o servise, kde to konecne aj riesia a nielen si zauctuju za diagnostiku, dajte vediet. Dik.