Stránka 1 z 1

4x4

PříspěvekNapsal: 03.04.2011 15:15
od mato79
Caute.Nevedel som kde zaradit tuto otazku,takze som dal novu temu. Dufam,ze ma moderator zato "nezozere" :)
Tak k tej otazke. Mam zaujem o Sorento r 2006 a preto sa chcem spytat na pohon 4x4. Ak je ten prepinac uz iba dvoj polohovy,tak pri Auto low 4x4 je ten nahon na 4 koles staly ,alebo sa zapina iba v pripade petreby automaticky.
Predom dakujem za odpovede :)

Re: 4x4

PříspěvekNapsal: 03.04.2011 18:31
od snike
Citace z příručky vozidla Sorento 2006 strana 4-24 ;)

AUTO - Plný výkon dodávaný k přední a zadní nápravě pro zvýšenou trakci. Používejte tento režim pro normální jízdu na silnici.Aby vás systém upozornil, že se nacházíte v režimu AUTO, indikátor 4WD LOW ( ) bude několik sekund blikat a potom zhasne.

LOW (nízký)- Plný výkon na obě nápravy, včetně nižšího převodového poměru pro aplikace s nízkou rychlostí, vyžadující mimořádný výkon, jako suchý povrch silnice, mokrá vozovka, silnice pokryté sněhem- a/nebo terén, zvláště když je požadována zvýšená hnací síla.Režim LOW se nedoporučuje na suché dlažbě. Aby vás systém upozornil, že se nacházíte v režimu LOW, indikátor 4WD LOW ( ) bude několik sekund blikat a potom bude svítit.

Re: 4x4

PříspěvekNapsal: 03.04.2011 21:51
od Bostra
Je to přesně tak, jak to napsal snike.
U AUTO módu, je trvalý náhon na zadní nápravě a přední náprava se připojuje automaticky při prokluzu kol. No a LOW mód zapíná trvalý náhon na obě nápravy a zároveň se automaticky zařadí redukce. LOW mód, ale opravdu použiješ jenom v těžkém terénu a nebo kdybys někde zapadl. Já osobně jsem nikdy mód LOW nemusel použít, auto vždy vše vyjelo na mód AUTO.
Bostra ;)