
johnyfly1 píše:ja som mal na minulom aute klasicke kotuce ATE aj platnicky ATE a piskalo to....mal som aj kotuce feroda, na to ze su to lacny tusim poliaci tak na to kolko dostali nalozene celkom vydrzalidalej som mal ATE powerdisky a platnicky ATE ceramic..tie brzdili fajn ale iba ked boli zahriate inac brzdili slabsie...
hlavne si treba vybrat kotuc s povrchovou upravou az to po pol roku nieje hrdzave...
teraz mam kotuce Textar a aj platnicky Textar a je to tiche a brzdi to fajn takze odporucam...
na bremba aj zimermany som pocul dobre aj zle... mnohí hovoria ze nieje brembo ako brembo..hlavne tie lacne ..to iste plati u zimermann...
Beda píše:Na Santa fe mi piskala kombinace TRW kotouce + TEXTAR desky, ale zas to brzdilo lepe nez moje SorentoPiskani neni samozrejme zadny neodstatek nebo zavada
Beda píše:Bohuzel nevim, kdysi jsem mel prehled dodavatelu na cee'da, tak se dalo usuzovat kdo dodaval jake dily, ale u Sorenta, ktere se dela v Koreii tezko soudit, co tam maji za dodavatele a odkud co dovazi. Kdyby tam bylo Brembo, tak se tim chlubi, takze tam muze byt pak jiny z velkych hracu, ktere je treba i TRW, ale co tam opravdu je, to vy jen pani ve vyrobe.
johnyfly1 píše:Trolu: vsak ale ked budes kupovat na svoj typ auta budu nato prispôsobené a neposlu ti kotuce z vengykazdopadne...pokial nejazdite zavody alebo nejake rally tak na beznu premavku uplne stacia bezne disky... zbytocne su dake extra sportove.. a značku? ja odporucam Textar ..hlavne aby mali povrchovu upravu ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé