Stránka 1 z 2
		
			
				diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
06.02.2012 00:22od dany88
				zdravím všechny příznivce těchto vozů. Dnes se mi stal takový problém při jízdě s mým sorentem 2,5 crdi (2005): do teď jsem jezdil zlehka a skoro předpisově,jelikož mám vůz cca týdena sžíval jsem se s ním. Byla možnost se trochu pořádně projet,doprava žádná a ideální podmínky na malý test rychlosti,nejdříve jsem zrychlil na 130km/h a pokračoval dále. Náhle vůz škubnul a začal brzdit motorem, po vyřazení na neutrál chcípnul. Poprvé natočit nešel, podruhé ano. Choval se normálně a při další akceleraci se to zopakovalo a začal svítit check. Zajel jsem na napíchnutí a tam nám to vyplivlo poruchu p1188. Hledal jsem dále na googlu a má to něco společného s filtrem paliva-tlakem paliva.Dobře tak může být přicpaný šlemem z nafty,ale dozvěděl jsem se taky o anomáliích v podobě špatného vnitřního nátěru nádrže,kterým se zanese palivový systém.To se také vyskytuje u těchto modelů. Máte někdo zkušenost s touto poruchou? Nerad bych něco zanedbal,ale zase nechci investovat zbytečné sumy. Jak často se mají měnit filtry? Nemám příručku,tam bych to třeba nalezl. Auto pochází z rodiny,je dobře udržované,najeto cca 120000 a parkované v teplé garáži. Já ho mám už týden venku při těchto mrazech a jako prevenci jsem začal přidávat do nafty super diesel aditiv zimní podle návodu. Díky za rady!!! S pozdravem...
			 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
06.02.2012 06:04od ctiteljan
				Začal bych vizuální kontrolou palivovýho filtru novej stojí cca 700 a dá se to udělat na parkovišti. taky jsem v loni koupil sorento 2003 a do tejdne to samé do 2000 ot/m bezproblému, akcelerace chcíp. diag házel rozdílné tlaky v railu. vyměnil jsem filtr a autíko jak vyměněné, ještě jsem preventivné kouknul na síto v nádrži
			 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
06.02.2012 07:43od dany88
				ahojda,díky za brzkou odpověď. Tohle se chystám dnes udělat,nádrž musím nejdříve vyjet... 

 jde mi jen o to,aby to nebylo zbytečné,třeba s tím někdo má zkušenost jinou... Celkem mě to vyděsilo,když se mi rozzářila palubovka. A někdo třeba má poznatek o této konkrétní hlášce. Jsou tady jistě odborníci. Díky
 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
06.02.2012 08:55od Beda
				Prirucka z vozu 
viewtopic.php?f=161&t=916EDIT:
Tak jsem koukal po internetu na tu hlasku a zavery z diskuzi ohledne teto chyby jsou:
1. vymenit palivovy filtr (te nepotesim opravdu existuje TSB na vadne nadrze s odlupujici se povrchovou upravou je pod cislem KT2007112103)
2. vymenit senzor teploty chladici kapaliny motoru
 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
06.02.2012 18:56od dany88
				ahojda,díky za příručku a za rychlou reakci. Tak o senzoru od teploty jsem se nedocetl. 

 jeste to proverime na diagn.-konkretne ten senzor,jestli meri spravne. Diky
 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
07.02.2012 08:01od Beda
				
			 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
07.02.2012 10:05od dany88
				díky, beru to na vědomí. Každopádně se ozvu,jakmile bude filtr novej. 

 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
12.02.2012 21:34od dany88
				Ahojda, co jsem vyměnil filtr paliva,tak auto žene jak splašené hodně za povolené rychlostní limity... Jakmile vyjedu naftu na minimum,tak ještě mrknu pro jistotu na síto v nádrži. Mějte se! 

 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
25.02.2013 11:50od vaclavbalog
				Mel sem stejnej problem.Po vymene filtru to dalo pokoj check zhasnul a ted po cca mesici mi to dela to samy takze to budu muset resit dal.Vubec nevim co s tim dal. 

 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
25.02.2013 21:01od Beda
				Par odkazu najdete jeste zde Google hledej… : 
p1188 kia vetsinou tam ale resi ucpany filtr  

 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
20.05.2014 19:37od soptík
				regulátor tlaku jsem dal nový,olej je černý žádná emulze a auto se nehřeje,nevím jestli tyto dvě věci mají souvislost?kouření a hasínání motoru 

 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
21.05.2014 14:07od kori
				vaclavbalog - odporučil by som dať vyčiatiť nádrž a zberný kôš v nádrži!Pravdepodobne tam bude sajrajt a keď prichádzaš k rezerve nafty, tak ťahá ten sajrat do filtra a upcháva ho  

 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
22.05.2014 10:14od soptík
				nadrž je celkem čistá jen byl na sítě šlem  

 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
03.09.2016 08:37od dany88
				Ahoj, bohužel zase problém. Navíc na dovolené v Chorvatsku. Před sjezdem z dálnice mi zaškubalo v autě, dokonce mi vypadnul tempomat a auto začalo zpomalovat, dále jsem ho už nezapínal. Za sjezdem po 15km opět zaškubání a rozsvícení CHECK! Od té doby svítí a zdá se mi že nad cca 2200-2500 nechce motor moc točit. Co s tím? Akorát mi blikla rezerva, tankoval jsem v ČR naposled na ONO + letní VIF (klasika). Může to být zanesené síto v nádrži nebo naft.filtr opět? Kde to síto najdu? (přístup k němu). Děkuji předem.
			 
			
		
			
				Re: diagnostické hlášení p1188
				
Napsal: 
05.11.2016 11:27od Niripe
				Měl jsem podobný problém. Ale jak se psalo výše, vada na palivovém filtru. Po výměně vše OK.