Stránka 1 z 1

Kouřivost motoru PROSIM O POMOC

PříspěvekNapsal: 14.03.2010 13:59
od c.cermak
Pěkný den.Koupil jsem Sorento 2006 CRDi 2,5 16v nafta.Při studeném startu z výfuku vychází světlý kouř a je cítit spálený olej.Po zahřátí je vše v pohodě a bez zápachu.prosím o radu co s tím.Díky.

Re: Kouřivost motoru PROSIM O POMOC

PříspěvekNapsal: 14.03.2010 14:20
od Beda
Kdyz se podivas po internetu, tak Google hledej… : bily kour z vyfuku muze znamenat treba unik chladici kapaliny do valcu, coz muze byt zpusobeno treba spatnym tesnenim pod hlavou ci v horsim pripade prasklou hlavou :roll: pricin je vice a budes si je muset vsechny proverit sam a nebo dat auto do servisu :oops:

Re: Kouřivost motoru PROSIM O POMOC

PříspěvekNapsal: 14.03.2010 14:38
od c.cermak
Díky zprávu.

Re: Kouřivost motoru PROSIM O POMOC

PříspěvekNapsal: 14.03.2010 18:17
od Berka
Černý kouř= nespálená nafta, modrý kouř= olej, světlý kouř= voda ve válci
Při špatném těsnění pod hlavou nebo poškozené hlavě může jít olej do chladící kapaliny, ale také chladící kapalina do oleje. Zkontroluj nádobku na vodu. Může chybět voda nebo tam budou stopy po oleji. Také může jít tlak do chladícího okruhu- opět zkontrolovat-

Re: Kouřivost motoru PROSIM O POMOC

PříspěvekNapsal: 14.03.2010 20:46
od c.cermak
Auto mám teprve 2 den tak sleduju provozní kapaliny ale olej ve vodě není.

Re: Kouřivost motoru PROSIM O POMOC

PříspěvekNapsal: 14.03.2010 21:21
od Berka
A nebude lepší auto reklamovat že mělo skrytou závadu?

Re: Kouřivost motoru PROSIM O POMOC

PříspěvekNapsal: 14.03.2010 23:59
od Bostra
Tak já jsem měl v září loňského roku na autě něco podobného. Taky někdy po nastartování studeného motoru, motor jako by škytnul a z výfuku vyšel bílý kouř. Neudělalo to vždy, ale tak 3-4 krát do týdne. Asi po 14 dnech jsem z autem zajel do servisu a popsal jsem jim problém. Samozřejmě, že když jsem tam dojel z horkým motorem, tak to nedělalo. Auto i tak prohlédly, napíchli na auto test a nezjistili nic. Říkali taky, že by to mohla být voda z chladící kapaliny a nebo taky něco jiného. Aby to ale zjistili, tak bych tam musel nechat auto tak na týden a že to budou zkoušet. Jelikož v té době jsem za týden odjížděl z autem na dovolenou do Itálie (1000km tam-1000km zpátky), tak jsem to zatím nechal být a jenom jsem udělal risku na nádobce od chladící kapaliny, abych po příjezdu z dovolené zkontroloval jestli ubylo vody v ní. V servise říkali, že pokud tam uniká voda, tak po tak dlouhé trase musí v té nádobce být vody míň. Třeba že to klesne o 1-2cm. Samozřejmě, že po příjezdu z dovče, voda byla na stejné úrovni a světe div se, auto přestalo i kouřit. Do servisu už jsem samozřejmě nejel, protože to nemělo cenu, když po kouři není ani ťuk. Neumím si to vysvětlit čím to mohlo být (ten kouř). Napadlo mně jenom, že před tou dovolenou jsem zajel nabrat naftu na pumpu, na které jsem nikdy před tím nebyl a tak se domnívám, jestli to náhodou nebylo tou naftou. Byla to neznačková pumpa, ale píšou, že paliva jsou od OMV (ale kdo ví jestli). Jak říkám, od té doby je klid a doufám že to tak zůstane. Naftu už beru jenom na BENZINA a nebo SCHELL. V listopadu jsem byl na garanční prohlídce a auto v naprostém pořádku.

Bostra ;)

Re: Kouřivost motoru PROSIM O POMOC

PříspěvekNapsal: 17.03.2010 21:09
od c.cermak
Díky za odpověď.Několik lidiček mi radilo dát nové žhavyčky a bude po problému.Tak to vyzkouším.Ale zaujal mne tvůj problém s naftou.To samé jsem měl taky.Byla to neznačková pumpa a dokonce auto během jízdy i cukalo.Hlavně když jsem ubral a zase přidal.Natankoval jsem plnou u Benziny a je po cukání a už to ani tolik nekouří.Tak nevím.Jinak jezdí supr