Přehřívání pod zátěží

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Přehřívání pod zátěží

Příspěvekod Kias125 » 17.09.2022 23:05

Zdravím, mám takový menší problém.
Vlastním Kia Sorento 1 2.5 CRDI, r.v.2007
Nedávno se mi projevil takový menší neduh a to že při zátěži okolo 3200 ot/min teplota vody vylezla na předposlední štrafek. Četl jsem že maximální otevírací teplota termostatu je 95°C ale když jsem otevřel kapotu měla už klepavy zvuk. Naplnila se přepadová nádobka a uvolnil se tlak. Mám facelift a mám tam přepadovou nádobku + výčko v chladiči nevím jestli to tak má být, predfacelift má klasickou nádobku expanzní.
Termostat, vizkospojka, vodní pumpa jsou nové.....
Po zapnutí topení a vychladnutí jsem ujel 15 km a voda ok, následně jsem 2x vytočil motor ke 4000 ot/min a hadice co vede od chladiče k bloku byla vlažná a nebyla natlakována. nevím už co A kde hledat.
Pro info, nedělá to pořád, udělá to jen občas třeba v létě když se popojíždí v terénu se Zaplou Klímou, nebo :no: když se blbne někde na louce na zadní náhon a otáčky jsou přes 3000. Stačí 3 min a voda je nahoře. :huh: V normálním provozu ani ťuk :drink:
Kias125 Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8  Témata: 4
Registrován: 19.06.2022
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Přehřívání pod zátěží

Příspěvekod Beda » 18.09.2022 09:15

Vyzkousel bych radsi i ten novy termostat, zda to neni zmetek, protoze ma zacit otevirat kolem 82C a pak na max. otevrit pri 95C. Da se otestovat v hrnci s varici vodou + teplomerem :idea:
Kia cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Kia Sorento II (2010), Kia Sorento II (2013), Kia cee'd GT II (2017), Kia Stinger (2017), Kia Sorento IV (2021)
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8753  Témata: 332
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1)
9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
26. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (3)

Kia Stinger (2017)
86000 km @ 10.2 l/100km

Re: Přehřívání pod zátěží

Příspěvekod johnyfly1 » 18.09.2022 10:24

so zapnutou klimou? nena auto este jednu elektricku vrtulu ktora sa zapina spolu s klimou?
johnyfly1 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 521  Témata: 21
Registrován: 29.10.2019

Kia Venga (2012)
130000 km @ 8 l/100km


Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé