
S podobným problémom som sa stretol u motoru 2.2 HDi u P-406 Coupe, po naštartovaní som prerazil záveje z dvora na hlavnú ulicu

a nevydržala hlava, pri normálnej, kľudnej jazde sa vlastne nič nedialo, na druhý deň som razil na

a pri využití vyššieho výkonu mi asi po sto km začala preblikávať kontrolka označujúca pokles kapaliny v chladení, tak som otvoril kapotu a bolo vidieť že to ide asi von prepadom, tak som počkal a doplnil do vyrovnávačky, požiadal tam jedného kamioňáka nech sa podíva čo to robí, keď dám plný plyn, a bolo vymalované, dym sa tlačil popod hlavu a pod tlakom vytláčal kapalinu cez prepad von

kupil som si zásobu destilky a asi dva litre fridexu a trochu z ľahšou nohou pokračoval k rodičom, a objednal do servisu , tam po návrate cca tri dni, dali do prepadovej nádobky, taký forrichtung, kde sa akoby pre mňa lajka ukázalo , ale rovnako len pri vysokých otáčkach, oddelene voda a dým, ja so nemal šťastie, nestačilo vymeniť len tesnenie, ale celú hlavu nechať prefrézovať

, podarilo sa.....od tej doby si radšej beriem na záveje lopatu, lebo hrablo. Držím palce aby to bolo len tesnenie
