Jestli to auto jezdilo dost casto jen couracky po meste a nebo proste nemelo sanci regenerovat, tak uplne v pohode ho uz pri takovem najezdu muzes usmrtit. Nejdrive muzes zkusit firmy, ktere DPF cisti, zda to zvladnou nejak zachranit. Nevim, ktery filtr tam mas, zda je to 289902F700, ale ten se da sehnat v cizine original od cca 1900$ az po ty 4000$ no a je jasny, ze k tomu musis pricist dopravu (odhaduji dalsim 100$), CLO a nase DPH a poplatek za celni rizeni.
Z toho duvodu jsem prave tenkrat prodal svoje XM FL Sorento a nedal ho zene, ktera mela taky 2.2 CRDi, ale bez filtru, protoze jezdila jen par km do prace a nebo po meste.
PS: jeste je otazkou, zda to je primo tim DPF filtrem, servisy maji radi, kdyz muzou menit veci a hlavne ty drahy a pak neresi, ze to tim treba nebylo, uz si ten dil zpet nevezmou a reknou, ze potrebuji vymenit neco dalsiho, bohuzel tech pripadu, kdy je hned napoprve jasne, cim to je neni tolik
Rekli ti, jak zjistili, ze je vadny filtr?