Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
já mám taky pochopení pro různé věci, ale aby až při servisním zákroku zjistili, že jim chybí nářadí, když po měsíci nářadí seženou, tak zase zjistí, že jim chybí nějaký díl, to mi připadá velice amatérské
tak jsem po měsíci zavolal jak to vypadá - sdělili mi, že řídící jednotku k správnému fungování už mají, tak jsem se zaradoval, ale to bylo předčasné. Hned mi také řekl, že ten vercajk na to aby se dostali do nádrže mají zničený, že museli obejednat další a že to budou mít někdy v půlce listopadu
já už to radši ani nebudu komentovat, protože byl musel bějt hodně sprostej ...
protože už to začíná být jak nějaký nekonečný seriál na Nově, musím to zrekapitulovat: 1. servisní návštěva 17.8.2015 - po rozebrání části auta zjistili, že nemají správný vercajk - musí se objednat (cca měsíc) 2. servisní návštěva 29.9.2015 - se správným vercajkem se už dostali dál, ale zjistili, že je vadná řídící jednotka - objednání cca měsíc 3. servisní návštěva 27.10.2015 - nekonala se, protože sice řídící jednotka dorazila, ale už zase nemají správný vercajk, protože se jim prý rozbil, objednání vercajku další cca měsíc 4. servisní návštěva cca polovina 11/2015 - ???
No, asi by se měli soudruzi z NH Car trochu chytit za nos myslím si (viz nedávná aféra pančované navigace ), za ty přemrštěné servisní ceny s takovými přehmaty bych zřejmě velmi rozmýšlel změnu servisu
KIA Ceed SW MY2024 1.5 T-GDI GPF TOP Green Ex 9 500 km 6,2/100 km Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP - prodáno Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive - prodáno
protože se mi zase nikdo neozval, napsal jsem stížnost a hned další den bylo vše opraveno, šéf servisu to nechápal a omluvil se, asi to tam někdo odskákal...
Je to smutne, ale bohuzel nikdy se clovek musi ozvat, aby se vubec neco zaclo dit
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
to dodop 61 a čo takého strašného si sa tu dočítal? teda okrem neschopného servisu, kam zablúdil smoliar hudra? inak hudra klobúk dole pred tvojou zrejme pokojnou a mierumilovnou povahou trpiteľa/zákazníka hm, moja žena by mala z teba radosť jej sa táto povaha pokojných, vždy páčila
to Nole Nečítal som nič hrôzostrašné, len sa mi stalo pri inej značke, že tiež pri relatívne novom modeli vozidla nemali náradie, resp. prípravky na výmenu niektorých dielov. A išlo protom o veľmi dobrý servis.
ok stane sa, ale čakať na náradie večnosť, to teda nie ono niekedy sa oplatí vytelefonovať a trošku sa popýtať a ísť do servisu aj ďalej ušetrí sa tým čas