Důležité upozornění

:!: Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ :!:

Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579

prosím o radu,info-diferák a uzávěrka

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

prosím o radu,info-diferák a uzávěrka

Příspěvekod Návštěvník » 11.04.2009 23:56

Mám 2.0i,16 ti ventil,r.v.2000,ten poslední starý model.4x4 zapínám ručně páčkou dolů a od sebe nahoru redukci (to se zamkne uzávěrka?,je tam vůbec?,jak to funguje?,není tam kromě čidla oleje žádný další kabel nebo něco dalšího,co by to zapínalo???).V klasickém obyčejném manuálu není žádná zmínka. A teď mám dotaz na diferák,zadní. Při malým poloměru záčení (třeba couvání do řady kolmo stojících aut,plný rejd) mi prohrábne jedno kolo,mám pocit jako by auto něco brzdilo. Předek je samozřejmě vypnutý.Jeden mechanik řekl,že se mu to nelíbí,ale že se setkal s jinou Sportage a ta to měla také,stejné projevy.Zase technik v Kia servisu mi řekl,že je normální,že si kolo hrábne.To je přeci nesmysl,od toho je diferák,aby rovnal různé poloměry při zatáčení.To jsme se učili na strojárně,že na to diferáky jsou.Nebo že by diferák fungoval do určitého poloměru,pak už to nezvládá vyrovnávat ??? Měl jsem i doměnku s tou uzávěrkou,jakoby byla pořád zapnutá.Ale to se opakuji,nevím,zda tam je,jak to funguje,když tam je??? Díky za radu.
Návštěvník
 


km @ l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod lubom.02 » 12.04.2009 11:48

cauko
ties nam to robý, zadny diferak je ciastocne samosvorny,takze obcas to podhrabne,
lubom.02 Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2  
Registrován: 18.08.2008
Bydliště: povazska bystrica  Slovakia (sk)

Příspěvekod maro » 12.04.2009 12:30

zaradením redukcie sa nezapne uzávierka, lebo sportage I. nemá medzinápravový dif a teda sa nemá čo uzamknúť, teda 4x4 je vlastne ako keby s "uzávierkou" medzinápravy. Vzadu je samosvor (aspoň myslím že tam je podľa toho ako to popisuješ že sa to správa) a teda je ok že občas si jedno koleso hrabne. Mne to robilo na Sorente zozačiatku. Vôbec Kia dávala na autá s klasickou koncepciou (zadný náhon) samosvorné dify, mám ho aj na pregiu.
------------------------------
www.thermical.sk
Sorento.Magentis.Pregio.
Uživatelský avatar
maro Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 68  Témata: 2
Registrován: 21.03.2009
Bydliště: Košice  Slovakia (sk)
3. místo (1)

Re: prosím o radu,info-diferák a uzávěrka

Příspěvekod mirek.vcelda » 03.06.2011 11:09

Zadní diferenciál by měl být samosvorný. Zařazením 4x4 se ti zamknou přední kola ( natvrdo bez diferáku) a redukce je jen redukce. Já už jí mám přes tři roky a taky jsem to řešil. Víc než to mi vadí, že neni diferenciál vpředu. Ale jinak vše O.K.
mirek.vcelda Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 10  Témata: 1
Registrován: 22.02.2008
Bydliště: Příbram  Czech Republic (cz)


Zpět na Technický koutek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé