Núdzový režim - Sportage 2014, 2.0CRDi, 4x4 AT6

Ahojte, dnes som zaznamenal prvý zrejme vážnejší problém s mojim Sportage-om. Už na diaľnici som spozoroval pri tempomatových 150km/h akési "zaváhanie" auta udržať danú rýchlosť. Vyzeralo to tak akoby niekto na zlomok sekundy vypol tempomat no potom ho znova zapol. Nevenoval som tomu väčšiu pozornosť až do chvíle keď som už prichádzal do BA, vtedy som tempomat vypol ja a nechal som auto samé spomaliť na cca 110km/h. Potom som chcel na chvíľu ešte zrýchliť no vôbec nič sa nedialo. Zatlačil som pedál až na podlahu no auto nepodradilo a ani neakcelerovalo len ledva udržiavalo cca tých 110km/h. Zišiel som teda z diaľnice a po pripojení sa na hlavnú som znova normálne a kľudne akceleroval a všetko vyzeralo v poriadku až kým som opäť trochu svižnejšie nechcel zrýchliť na 60siatku. Začal som akcelerovať asi zo zaradenej dvojky no auto ostalo točiť max cca 3000ot. akoby už chcelo preradiť na trojku no zase to nešlo. Ako náhle som ubral plyn a doslova som ho len hladkal tak som sa dostal na tú 60siatku aj s tým že prevodovka radila no mám pocit akoby bol problém v hydromeniči. Auto má teraz najazdených 122 000km a olej v prevodovke zatiaľ vymenený nebol. Dám to urobiť no neviem či sa týmto problém odstráni. Mal už niekto podobnú skúsenosť? A ešte otázka, v serviske sa píše že sa olej v prevodovke odporúča vymeniť každých 90 000km, v prípade že nebol ešte menený a bude s prevodovkou vážny problém tak mi platí záruka? Ďakujem za informácie, majte sa
.

