Mám 30000 km a poslední dobou se mi nezdá spojka , při zajíždění do garaže a jemném spojkování , nebo naopak při rozjezdu ještě nestojícího auta s trochu klouznutou spojkou pozoruji cukání , jako by byla spojka rozhozená , zvlněná , auto cuká ... Myslím , že na to je ještě trochu brzy .. Jak to máte vy ? Díky .
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Keď ju poštěklíš, tak ju aj spálíš. Zpravidla to bývá prasklá kompenzační pružina na lamele. Bohužel se to těžko dohaduje se servisem na záruku. Pružiny mají za úkol kompenzovat ráz v záběru. Občas se stane, že při tvrdším zacházení se vymačkají, nebo dokonce prasknou. Není to závažná závada ale snižuje to komfort. Já to mám už cca 60 tis. Druhá možnost je prasklý paprsek na přítlačáku. Potom po zatlačení ložiska dosedá přítlačák na lamelu křivě.
robovenga píše:Hmm takže to zatím asi nechám být ... ale v 30 tis . je to divné . u Yetiho jsem i po 150 tis. o spojce nevěděl ..
Zajeď do servisu co nejdřív. Později tě vyženou s odkazem na opotřebení. Toto musíš řešit s co nejnižším nájezdem km. Uvidíš, co ti řeknou. Spojka je spotřební. Ale je možnost to reklamovat. Já jsem to měl po cca 3 letech a nebyl jsem důrazný.
Ahoj, mám stejný problém motor 1,6 GDI. Při garančce v servisu jsem to zmínil a řekli mi že se závada neprojevila. Dělá to hlavně při studeném motoru při nízkých teplotách. Můžěš mi říct jak jsi dopadl v servisu?
Závada se neprojevila protože jí ani nehledali Mám záznam s palubní kamery když bylo moje auto na garančce i s nahlášenou závadu, kde hlavní technik říká chlapcům že se na to mají vysrat a do protokolu napsat : závada se neprojevila Tolik má zkušenost..
Jinak spojka mě také škubla, ale jen jednou a vždy když byl motor studený. Teď už to nedělá, odeznělo to tak nějak samo.
No mne to robilo tiez a nakoniec sa zistilo ze to sklbanie nerobi spojka ale EGR ventil, ale pri 2.0L CRDI. Pri studenom motore a nizkych otackach vlastne EGR ochudobnoval zmes ked do sania pustal vyfukove plyny. Musel som trochu pridat plyn aby to prestalo. Zistilo sa to cez diagnostiku ked dali testovat EGR ventil tak v urcitych nizkych otackach sa otvaral a sposoboval tuto zavadu. Je pravda ze som ho ale vymenil az po cca 40000 odjazdenych KM ked odisiel uplne /cievka elektromagnetu prerusena co signalizovala kontrolka oranzova CHECK/ . Po vymene za novy sklbanie prestalo ale este som chcemicky vycistil to vysokotlake potrubie ku ktoremu je pripevneny.
Nevíte od jakého výrobce Kia montuje origo.spojky třeba do Sportage,Ceeda atd? Myslim si že spojky to budou stejné jak do Sportage,Ceeda atd tak i Hyundai Tucson,I30 aj...
Aká dáva vo fabrike ti povie jedine niekto z nákupu. A ak ti dali v servise SACHS tak to nebol originál, lebo na originále by si nespoznal, že je to Sachs.
Kdo vi co tam za spojky origo montujou.Nemusí to byt nejaka valna kvalita.Hold setřit se nekde musi. Vyměnou za Valeo nebo zminovany Sachs by to asi vyresilo...